Bij Vliegveld Teuge: 900 uit '91

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Plaats reactie
MvR
Geregistreerd lid

Bij Vliegveld Teuge: 900 uit '91

Bericht door MvR » vr 21 feb, 2025 15:59

Ik zag 'm vanmorgen staan. Even gegoogeld op het bedrijf. Ik ken ze niet, ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn. 900 3-deurs Coupé uit '91.

[urlhttps://www.vredemans.nl/voorraad/details/22094 [/url]

Afbeelding

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Bij Vliegveld Teuge: 900 uit '91

Bericht door jansen » zo 23 feb, 2025 16:13

Bedrijf Vredemans bestaat reeds 16jaar, ik weet niet wat je zoekt maar lijkt mij een redelijk betrouwbaar adres.
of weet je niet hoe betrouwbaar een 34jarige Zweed is van bouwjaar 1991???

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » zo 23 feb, 2025 17:39

Zo! Alles goed?
Bedrijf Vredemans bestaat reeds 16jaar
Ik woon pas sinds 1997 een stukkie verderop en werk(te) sinds 1982 in de buurt. Dank voor de beschrijving. Dat ze er al lang zaten, wist ik. Dat het 16 jaar is, is een detail dat me ontgaan is.
ik weet niet wat je zoekt
Ik zoek niks. Daarom postte ik 'm in 'GESPOT'. Niet voor mijzelf, maar voor anderen.
...maar het lijkt me een redelijk betrouwbaar adres...
Ik twijfel daar niet aan. Ik ken ze simpelweg niet; 'lijkt' en 'redelijk betrouwbaar' zijn voor mijzelf betreft niet van toepassing. 'Caveat Emptor' is de kreet die daar bij hoort.
... of weet je niet hoe betrouwbaar een 34jarige Zwees is van bouwjaar 1991
In mijn geval is het van geen belang. Nogmaals, advertentie heb ik in GESPOT' geplaatst. Het is voor een ander om antwoord te vinden op die vraag.

Uw antwoord is wel een beetje de toon van dit forum de laatste tijd. Ik plaats een advertentie van een Saab die ik bij een handelaar zie. Ga zelfs op het internet zoeken naar de juiste advertentie en hevel die over naar het forum, denkend: "Misschien vindt iemand dat een leuke auto(?)".

Ik plaats 'm op de juiste plek van het forum 'GESPOT', met de nodige 'vrijwaringen' van mijn kant dat het plaatsen niet betekent dat ik de auto ken of aanprijs.

Vervolgens krijg ik uw reactie. Fijne dag verder!

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » zo 23 feb, 2025 19:27

"Ik ken ze niet" had volstaan.
Iemand geeft goedbedoeld en vriendelijk advies en dan reageer jij zó?
Voordat je begint over de toon van het forum, kijk eerst eens naar de toon van een aantal van je eigen reacties...
Sommigen lezen alles met een negatieve bril, dat kun je de schrijvers niet kwalijk nemen.
Laten we het leuk houden, er is al meer dan genoeg ellende op de wereld.

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » zo 23 feb, 2025 22:51

Ik zag ook weinig kwaads in de reactie van jansen, misschien een misinterpretatie, toch?

Danieltid
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Danieltid » zo 23 feb, 2025 22:58

Soms missen we elkaars goed bedoelde 'toon' even, nadeel van digitale communicatie. Volgens mij was alles goed bedoeld.
En mbt de 900 én de garage, ik ga, als het mij lukt, morgen kijken (in opdracht van schoonzoon)

Danieltid
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Danieltid » ma 24 feb, 2025 12:37

Gezien. Bodem, asdoorgangen en motor lijken mij in orde. Wel veel roest aan de carrosserie: deuren, 3 spatbordranden, onder de kofferbak en bij het schuifdak las- en spuitwerk. Dat werd overigens ook beaamd door de verkoper die zich realiseert dat er wel eea aan werk aan zit. Vriendelijke mensen en een Bovag lidmaatschap, komt op mij goed over.
Kortom: leuke spot maar voor ons teveel (uit te besteden) werk

Plaats reactie