9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4813
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
ondanks de aandacht verkoopt Ter Braake dit soort auto’s nog steeds. ook deze stond te koop voor 24.900. niets over schademeldingen
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ter Braake doet niks anders. Ik heb een jaar geleden een cabrio de op de brug gezien die daar was gekocht. Ondeugdelijk gerepareerde schade en daardoor giga veel roest aan het hele subframe.
In mijn ogen is dit een onbetrouwbaar bedrijf
In mijn ogen is dit een onbetrouwbaar bedrijf
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

- Berichten: 1847
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 16:21
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Je verwoord het erg netjes. Ongelooflijk dat je op die manier je geld wil verdienen, over de rug van anderen. En het is ook geen incident ,het is de dagelijkse praktijk.
Wat ik nog het meest vreemd vind is dat de auto een aankoopkeuring heeft ondergaan, bij toch niet de minste. Daar moet toch het e.e.a. zijn uitgekomen. En als dat niet zo is, zegt het dan iets over de auto of zegt het iets over de keuring?
Een airco hoeft van mij niet zo nodig, ik ben van nature al koel genoeg.
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Saab 99 gl, "Walnoot", det var en gång, 2012-2021
Subaru Outback
Saab 900 T16S Aero, 2019-heden
Subaru Outback
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ja, dat is verwonderlijk. Je zou zeggen dat er bij aankoopkeuring ook gekeken wordt naar schade verleden.
Het hele verhaal van deze auto zit vol vraagtekens.
Het hele verhaal van deze auto zit vol vraagtekens.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
Wouter
- Donateur (2x)

- Berichten: 8505
- Lid geworden op: do 30 okt, 2003 1:00
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Ik denk dat er nooit een aankoopkeuring door Mink in Breda is gedaan. Dat is eerder een aanname die in deze thread is ontstaan. Ik denk dat de huidige verkopende partij, die kennelijk in Breda woont, wel eens met de auto bij Mink in Breda is geweest en de naam van Mink gebruikt (c.q. misbruikt) om belangstellenden gerust te stellen door te zeggen dat de auto - in zijn ogen - goed is. Maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat als je een auto koopt in Nijeveen Drenthe je 200 kilometer verderop in Breda een aankoopkeuring laat doen. Daarnaast acht ik het zeer onwaarschijnlijk dat een Saab specialist, wanneer die echt een duidelijke opdracht zou krijgen tot het doen van een aankoopkeuring, geen melding zou doen van gerepareerde schade. Want als een auto zodanig in elkaar heeft gezeten, kan iedereen met verstand van auto's sporen van schadeherstel zien.
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4813
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
de beste man dacht de auto in te kunnen ruilen bij een garage totdat deze dat afblies vanwege de schadehistorie. en wringt zich in allerlei bochten om de auto te verkopen. En dat zal net als in Nijeveen wel lukken. De verkoper heeft de foto’s en linkje naar de schade en de info over de km-stand op moment van verkoop via de veiling.
Mink, zijn zoon, is/was ook actief op het saabforum misschien dat hij hier duidelijkheid over kan of wil geven. Kan mij ook voorstellen dat er niets over gezegd wordt.
Mink, zijn zoon, is/was ook actief op het saabforum misschien dat hij hier duidelijkheid over kan of wil geven. Kan mij ook voorstellen dat er niets over gezegd wordt.
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
Super72
- Geregistreerd lid
- Berichten: 550
- Lid geworden op: di 31 mei, 2022 11:46
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Nee hoor, de verkoper zegt het zelf met zoveel woorden:Wouter schreef: ↑vr 29 mei, 2026 14:44Dat is eerder een aanname die in deze thread is ontstaan.
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... oduct=none
Als je de boom ziet voordat je hem raakt, dan heb je onderstuur. Hoor je hem alleen, dan heb je overstuur.
www.ewoudhallebeek.nl
www.ewoudhallebeek.nl
-
RonnieW
- Donateur (3x)

- Berichten: 1368
- Lid geworden op: di 17 apr, 2012 20:18
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Deze handelaar (of zijn zoon) uit Nijeveen is zelf ook actief op dit forum maar houdt zich wijselijk stil...
viewtopic.php?f=129&t=191501
viewtopic.php?f=129&t=191501
Saab 9³ Sport Estate 2.8 V6 T Aero Hirsch / 2006
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
Saab 9³ Sport Cabrio 2.0T Aero Hirsch / 2005
Saab 9³ Sport Sedan 2.0T Aero / 2004
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6928
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Laten we er vooral geen heksenjacht van maken.
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
-
busy
- Donateur (4x)

- Berichten: 4813
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
plus 1
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Snow Silver
SAAB HobbyClub Amersfoort
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13080
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Mocht iemand ondanks alle bezwaren toch nog interesse hebben, geef dan aan dat je de Saab
hebt gevonden op Marktplaats. Daar kost-ie € 19.000. Op Autoscout24 is de vraagprijs € 22.900:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... 02acc2add6
hebt gevonden op Marktplaats. Daar kost-ie € 19.000. Op Autoscout24 is de vraagprijs € 22.900:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... 02acc2add6
Keep on smiling!
-
Oosthoek
- Donateur

- Berichten: 6252
- Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Alles is wel zo'n beetje gezegd over deze auto toch? Wat mij betreft mag het topic dicht.Orphy schreef: ↑vr 29 mei, 2026 16:15Laten we er vooral geen heksenjacht van maken.
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3X 4x4 ROOD Schadebak USA
Waarom moet dit topic dicht? Als ie open blijft, dan doet ie functie als waarschuwing, anders zakt ie weg tussen de andere topics.
We moeten idd geen heksenjacht beginnen, maar er mag best gewaarschuwd worden.
We moeten idd geen heksenjacht beginnen, maar er mag best gewaarschuwd worden.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.