[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
-
Tubbe
- Donateur (2x)

[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Bij Troostwijk staat een 9-2x Aero 2004 (SAABaru) in de veiling. Een van de weinigen op dit continent en de derde(?) als iemand m koopt en van Polen naar hier rijdt!
Bekijk dit kavel: SAAB - 92x Aero - hatchback - Auto - 2004
https://www.troostwijkauctions.com/nl/l ... A1-25911-3
Bekijk dit kavel: SAAB - 92x Aero - hatchback - Auto - 2004
https://www.troostwijkauctions.com/nl/l ... A1-25911-3
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Heb ze liever gescheiden dus een Outback voor het zware werk met de caravan erachter en de 900 Caab voor de verplaatsing in stijl

-
Hannes
- Forum Admin
Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
ai, dat model wordt maar heel matig oud.... qua design. Dat ruitje achter de c stijl.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Het is natuurlijk ook geen SAAB. Wellicht helpt het een klein beetje om m achter in de folie te zetten. Maar feitelijk zijn de proporties niet helemaal lekker, al lijkt ie op deze fotos wel heel rond.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
ik blijf het een briljante bak vinden. De eerste 'Saab' met AWD.
Staat deze al op Pools kenteken? Of nog USA papieren?
Staat deze al op Pools kenteken? Of nog USA papieren?
-
Moeshkien
- Geregistreerd lid
Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Op fotos zijn te zien polse kentekenplaten
-
verde900
- Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
hij is net zo "niet saab" als de 600 en de 9-7x, toch misstaat deze niet in het gammaTubbe schreef: ↑do 07 nov, 2024 23:30Het is natuurlijk ook geen SAAB. Wellicht helpt het een klein beetje om m achter in de folie te zetten. Maar feitelijk zijn de proporties niet helemaal lekker, al lijkt ie op deze fotos wel heel rond.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Het rijdt in ieder geval beter dan verreweg de meeste Saabs….
-
verde900
- Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Dat geloof ik zondermeer, permanente awd en een laag zwaartepunt
-
Tubbe
- Donateur (2x)

[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Ben ook geen tegenstander, en als nose-job is ie gewoon heel goed geslaagd. De plus geeft ook de goede SAAB vibes zo rond de C stijl. Tegelijkertijd is het gewoon een heel ander ontwerp dan ze zelf gemaakt zouden hebben.
@orphy: gaat dat ding van jou gewoon naar de subaru dealer voor onderhoud/onderdelen?
@orphy: gaat dat ding van jou gewoon naar de subaru dealer voor onderhoud/onderdelen?
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Als ik ermee zou rijden wel
. Techniek is identiek aan de impreza , bumpers enzo is verstandig om heel te houden. Onderhoud doen we zelf indien nodig.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero
Daar kom je niet aan toe?
Is er niks te krijgen van die specifieke dingen? Geen idee ook hoeveel er gebouwd zijn eigenlijk.
Is er niks te krijgen van die specifieke dingen? Geen idee ook hoeveel er gebouwd zijn eigenlijk.
