[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Tubbe » do 31 okt, 2024 23:00

Bij Troostwijk staat een 9-2x Aero 2004 (SAABaru) in de veiling. Een van de weinigen op dit continent en de derde(?) als iemand m koopt en van Polen naar hier rijdt!

Bekijk dit kavel: SAAB - 92x Aero - hatchback - Auto - 2004
https://www.troostwijkauctions.com/nl/l ... A1-25911-3

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Orphy » do 31 okt, 2024 23:39

Zag hem staan idd , stoer ding.

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door verde900 » vr 01 nov, 2024 8:37

Het "96 geluid" vind ik wel gaaf

Gebruikersavatar
rvdb
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door rvdb » vr 01 nov, 2024 9:50

De Saab Multipla :O:

Gebruikersavatar
Blackboxer07
Geregistreerd lid

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Blackboxer07 » vr 01 nov, 2024 12:37

Heb ze liever gescheiden dus een Outback voor het zware werk met de caravan erachter en de 900 Caab voor de verplaatsing in stijl

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Hannes » do 07 nov, 2024 22:33

ai, dat model wordt maar heel matig oud.... qua design. Dat ruitje achter de c stijl.

Gebruikersavatar
Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Tubbe » do 07 nov, 2024 23:30

Het is natuurlijk ook geen SAAB. Wellicht helpt het een klein beetje om m achter in de folie te zetten. Maar feitelijk zijn de proporties niet helemaal lekker, al lijkt ie op deze fotos wel heel rond.

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Style&Co » vr 08 nov, 2024 10:46

ik blijf het een briljante bak vinden. De eerste 'Saab' met AWD.

Staat deze al op Pools kenteken? Of nog USA papieren?

Gebruikersavatar
Moeshkien
Geregistreerd lid

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Moeshkien » vr 08 nov, 2024 14:21

Op fotos zijn te zien polse kentekenplaten

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door verde900 » vr 08 nov, 2024 15:25

Tubbe schreef:
do 07 nov, 2024 23:30
Het is natuurlijk ook geen SAAB. Wellicht helpt het een klein beetje om m achter in de folie te zetten. Maar feitelijk zijn de proporties niet helemaal lekker, al lijkt ie op deze fotos wel heel rond.
hij is net zo "niet saab" als de 600 en de 9-7x, toch misstaat deze niet in het gamma

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Orphy » vr 08 nov, 2024 15:45

Het rijdt in ieder geval beter dan verreweg de meeste Saabs….

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door verde900 » vr 08 nov, 2024 16:15

Dat geloof ik zondermeer, permanente awd en een laag zwaartepunt

Gebruikersavatar
Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

[NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Tubbe » vr 08 nov, 2024 18:06

Ben ook geen tegenstander, en als nose-job is ie gewoon heel goed geslaagd. De plus geeft ook de goede SAAB vibes zo rond de C stijl. Tegelijkertijd is het gewoon een heel ander ontwerp dan ze zelf gemaakt zouden hebben.

@orphy: gaat dat ding van jou gewoon naar de subaru dealer voor onderhoud/onderdelen?

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Orphy » vr 08 nov, 2024 18:47

Als ik ermee zou rijden wel :-). Techniek is identiek aan de impreza , bumpers enzo is verstandig om heel te houden. Onderhoud doen we zelf indien nodig.

Gebruikersavatar
Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: [NL/PL] SAABaru 9-2x Aero

Bericht door Tubbe » vr 08 nov, 2024 19:00

Daar kom je niet aan toe?

Is er niks te krijgen van die specifieke dingen? Geen idee ook hoeveel er gebouwd zijn eigenlijk.

Plaats reactie