Saab 9-3 Aero, automaat
€ 5.750,00
https://link.marktplaats.nl/m2421722243 ... ialbuttons
Iemand bekend met deze aero
Saab aero
-
rutgerreinier
- Donateur

Re: Saab aero
Weinig km of stond er nog iets in de advertentie
Aha Japan. Dat verklaart het.
Hoe zit het met roest bij deze modellen?
Aha Japan. Dat verklaart het.
Hoe zit het met roest bij deze modellen?
-
gj900
- Donateur (9x)

Roest zit vooral bij deze 5-drs. modellen onderaan de achterste wielkasten, direkt achter de deur. Bij mijn 9-3 Aero was dat ongemerkt ook achter de kunststof dorpelbekleding krokant geworden. Denk dat er geen 5-drs. zijn die dat probleem niet hebben.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Op basis van de beschikbare informatie weinig zinnigs over te vinden. De advertentie vertelt weinig, de foto's ook.dikkedeur schreef: ↑di 25 aug, 2026 10:34of iets van de auto vindt .
Ik vind het stuur sleets voor de kilometerstand en de tint op de ramen erg lelijk, maar dat zegt eigenlijk precies niks
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Vergeet ook de aansluiting van de wielkasten op de kofferbakbodem niet. Dat is een APK relevant punt (net als dorpels). Moeilijk te beoordelen zonder de wielen te demonteren overigens.gj900 schreef: ↑wo 26 aug, 2026 11:20Roest zit vooral bij deze 5-drs. modellen onderaan de achterste wielkasten, direkt achter de deur. Bij mijn 9-3 Aero was dat ongemerkt ook achter de kunststof dorpelbekleding krokant geworden. Denk dat er geen 5-drs. zijn die dat probleem niet hebben.