Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tissa » do 25 jun, 2026 19:47
Staat daar niet gewoon 140.995?
-
gj900
- Donateur (9x)

Bericht
door gj900 » do 25 jun, 2026 19:52
Ziet er wel uitzonderlijk goed uit voor z'n km-stand. Dat basisleer kan er heel anders uit zien na 140.000 km.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Bericht
door RoelandV » do 25 jun, 2026 21:12
In de advertentie staat 14dkm. Op de tellerklok staat 141dkm. Is aangepast.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Bericht
door Guido900T » vr 26 jun, 2026 13:24
Mooie wagen! redelijke prijs! Al zit je waarschijnlijk wel direct vast aan groot onderhoud bij deze tellerstand. de verkoper zal er wel vanaf willen om die reden
-
Parallel
- Geregistreerd lid
Bericht
door Parallel » za 27 jun, 2026 2:12
Dat gedeelte bij de spiegels moet ook opnieuw zwart gespoten worden. Dat valt niet echt op vanwege de mooie fotos waar het wit vanaf spat...
Wel een leuke wagen idd.