Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bericht
door Henk-Jan » vr 19 jun, 2026 11:58
Heeeeeel mooi. Ben je aan het rondkijken naar wat anders?

-
MvR
- Geregistreerd lid
Bericht
door MvR » vr 19 jun, 2026 13:00
150+ foto's op BaT? Da's wel een goede advertentie.
40k is veel, maar vind maar eens een andere, een betere voor minder geld. Origineel Nederlands is voor mij wel extra waarde.
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Bericht
door Ronnes » vr 19 jun, 2026 13:44
Mooie 93, maar niet origineel en zeker geen '57 (chassisnr swap?). Hoogste bod op BaT was € 14.000.
MvR schreef: ↑vr 19 jun, 2026 13:00
40k is veel, maar vind maar eens een andere, een betere voor minder geld. Origineel Nederlands is voor mij wel extra waarde.
Voor €30.000 minder heb je deze. Heb je zoveel over voor ONK?

-
MvR
- Geregistreerd lid
Bericht
door MvR » vr 19 jun, 2026 14:22
Is ook aanlokkelijk. Maar toch zou ik als eerste naar de rode gaan kijken. Wat daarbij ook belangrijk is: de hoeveelheid papieren en foto's.
Los daarvan het is een hypothetische zoektocht. Ik ben niet op zoek naar een 2-takt. Ik verwacht echt dat die op enig moment van de weg gehaald gaan worden vanwege 'de uitstoot'.
-
Eelco9-3
- Geregistreerd lid
Bericht
door Eelco9-3 » vr 19 jun, 2026 19:15
De motor is in elk geval niet de originele 750cc zoals omschreven, maar een latere 841 cc uit de 96.