
Bron: https://www.autotrack.nl/a/saab-9-3-ben ... 4-59497633



een ogenschijnlijk lage kmstand en transparante onderhoudshistorie ook. Benzine en automaat idem dito. En er is een groep liefhebbers die deze eerste ng9-3 neus mooier vinden dan de facelift neus. Dat is de mix waar de vraagprijs op gebaseerd is denk ikArno1965 schreef: ↑di 16 jun, 2026 9:11Ik weet uit ervaring dat de kleur erg in de belangstelling staat bij Saabrijders.
