Nocturneblauwe Aero-fied 900S
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Nocturneblauwe Aero-fied 900S
Wij van de Nocturne Admirers & Insiders Society (kortweg "NAIS") zijn het daar volkomen mee eens! Een gemiste kans destijds om de T16s niet in één van Saab's mooiste kleuren van dat moment te leveren.
-
theun
- Donateur (3x)

Proficiat!! Heb je hem al opgehaald? Ik
Hoop op een verslagje met plaatjes zodra je hem hebt!
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

de Saab-original-movement staat daar diagonaal tegenover... die vindt dat niet zo 'nais'Henk-Jan schreef: ↑ma 13 apr, 2026 18:48Wij van de Nocturne Admirers & Insiders Society (kortweg "NAIS") zijn het daar volkomen mee eens!
-
Pablo
- Donateur (2x)

Ja hij staat hier inmiddels op de opritProficiat!! Heb je hem al opgehaald? Ik
Ik zal er binnenkort eens een fotoshoot aan wagen (voor zover dat lukt met een iPhone)
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Gefeliciteerd met deze mooi aanwinst! Net als Henk-Jan ben ik lid van de Nocturne Admirers & Insiders Society
en ik herken deze 900 van een paar jaar geleden. Leuk dat ie bij jou aan een tweede leven en een mooi nieuw avontuur gaat beginnen.
PS foto's van een iPhone zijn bij mij altijd mooi genoeg om te delen op het forum.
PS foto's van een iPhone zijn bij mij altijd mooi genoeg om te delen op het forum.
-
Pablo
- Donateur (2x)

Dank en de kleur is inderdaad prachtig! Is er een mogelijkheid om toe te treden tot het illustere gezelschap van de NAIS of is er een strenge ballotage (bv met betrekking tot originaliteit
)?
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Nee joh, absoluut niet
Zolang je de kleur waardeert en er eentje hebt of hebt gehad (of meerdere) kun je al toetreden
Zolang je de kleur waardeert en er eentje hebt of hebt gehad (of meerdere) kun je al toetreden