Saab 9-3 Cabrio 2.0T Aero Monte Carlo Yellow
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Saab 9-3 Cabrio 2.0T Aero Monte Carlo Yellow
Prachtige gele cabrio, zowel technisch als optisch in nieuwstaat volgens de adverteerder. https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... mory-hirsc

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: Saab 9-3 Cabrio 2.0T Aero Monte Carlo Yellow
ik wil de pret niet bederven maar volgens mij is dit Lynx yellow zoals kort op de ng 9-3 cabrio geleverd werd. Tenzij deze cabrio overgespoten is in monte carlo yellow zoals op de c900 cabrio kort verkrijgbaar was
-
Benaero
- Donateur (6x)

Ik vind het aantal aangegeven pk's (176) en het koppel (265) vreemd. De beide 20 T Aero's die ik heb gehad zaten standaard tegen de 210 pk.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

2.0T die in de Aero lag had idd 210 pk... de 175 pk is het vermogen wat hoort bij de 2.0t. Maar die was er niet als Aero dus dat klopt niet. Wellicht is het een vector (en ik denk ook een spring edition).
Zo'n Aero badge is natuurlijk zo opgeplakt en met een Hirsch tune kom je ook wel op het vermogen van een Aero
Zo'n Aero badge is natuurlijk zo opgeplakt en met een Hirsch tune kom je ook wel op het vermogen van een Aero
-
busy
- Donateur (4x)

de voorbumper duidt op een Aero. Of die is er later ook opgezet
-
caspar
- Donateur (5x)

Volgens mij is dit een caab geweest van een saab liefhebber uit Vinkeveen. Had ook altijd een viggen en viggen cabriolet.
Aero bumpers, uitlaat en diffuser zijn redelijk makkelijk aangepast.
Aero bumpers, uitlaat en diffuser zijn redelijk makkelijk aangepast.
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Advertentie zegt ook niet dat het een aero is, enkel dat de auto een aeropakket heeft.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

check de advertentie titel... daar staat toch echt Aero (en monte carlo) en geen aeropakketico9-3 schreef: ↑zo 22 mar, 2026 13:35Advertentie zegt ook niet dat het een aero is
-
timo
- Geregistreerd lid
Bij de laatste bouwjaren is een aero een uitvoering staat niet gelijk aan top motorisatie.
Heb zelf ook een aero met org 175pk.
Heb zelf ook een aero met org 175pk.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

alleen vanaf 2010 was er idd een 2.0t biopower aero bij de cabrios leverbaar. Die had 200 pk. Bij de sedans en estates was dit al vanaf 2008 het geval. Weet je zeker dat jij geen 200 pk hebt?
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Ah over gekeken.Style&Co schreef: check de advertentie titel... daar staat toch echt Aero (en monte carlo) en geen aeropakket
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Los van geen Aero en niet Monte Carlo geel... het is een mooie cabrio met de goede specs en ook nog een faire vraagprijs voor dit late type Saab cabrio (omdat de kmstand een tikkie aan de hoge kant is)
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Het is een origineel NL auto. Vind ik wel een pluspunt.