nette Forty-lookalike voor nette prijs
-
davidd
- Donateur

Re: nette Forty voor nette prijs
‘t Is natuurlijk geen Forty, maar wel een leuke auto
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Re: nette Forty-lookalike voor nette prijs
Jammer van de verprutste grille…
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dit moest haast wel een Belgische import zijn... Beherman bracht in 1993 de 900i aero uit (dus met aero bodykit en aero 92 velgen). Die Belgische oorsprong is qua roest een heel goed teken (want allemaal behandeld met dinitrol)
-
davidd
- Donateur

De eerste zin van de tekst is: “ Saab 900i in le mans blauw, actiemodel uit België”, dus denk het ookStyle&Co schreef: ↑di 30 sep, 2025 14:56dit moest haast wel een Belgische import zijn...
-
gudmundje
- Donateur

klopt, Waxoyl behandeling. Ik had een groene. Stonden wel andere aero's op en had stoffen interieur, geen leder. En een glazen schuifdak.Style&Co schreef: ↑di 30 sep, 2025 14:56dit moest haast wel een Belgische import zijn... Beherman bracht in 1993 de 900i aero uit (dus met aero bodykit en aero 92 velgen). Die Belgische oorsprong is qua roest een heel goed teken (want allemaal behandeld met dinitrol)
Was een top auto. Ooit Zuid Frankrijk tot Brussel gedaan in 6,5 uur
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Door mij uit België gehaald, kwam van een Citroen liefhebber, had ook een Citroen SM. Heeft hier een aantal jaar in Hoogerheide rondgereden door AlbertR.davidd schreef: ↑di 30 sep, 2025 18:07De eerste zin van de tekst is: “ Saab 900i in le mans blauw, actiemodel uit België”, dus denk het ook![]()
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Meine gute... wat dom van mij, overheen gelezen. My baddavidd schreef: ↑di 30 sep, 2025 18:07De eerste zin van de tekst is
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Een Fourty wel, deze niet.Saapie schreef: ↑di 30 sep, 2025 21:16Heeft ie een schuifdak?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Hier een foto van 2017-05, had toen 286k km op de teller en nog met originele grill.

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

en nog met de Aero92 velgen waarop deze edition nieuwe geleverd werdVyv schreef: ↑wo 01 okt, 2025 10:18en nog met originele grill.
In de omschrijving staat ook dat er een stabilisator set onder zit. Volgens mijn info was dat destijds niet het geval maar ik kan het mis hebben. Of het is er later op gezet
-
vel0city
- Donateur (2x)

Leuk schaap in wolfskleren. Ook leuk om er een LPT blokje in te lepelen, T5 erin en onbezorgd rondkarren met toch iets meer pit dan standaard 
-
Saapie
- Donateur (2x)

Vanaf 93 geloof ik ook standaard op i tjeStyle&Co schreef: ↑wo 01 okt, 2025 10:22en nog met de Aero92 velgen waarop deze edition nieuwe geleverd werd
In de omschrijving staat ook dat er een stabilisator set onder zit. Volgens mijn info was dat destijds niet het geval maar ik kan het mis hebben. Of het is er later op gezet