Saabcabrioverzekering.nl
-
Pimmie
- Geregistreerd lid
Saabcabrioverzekering.nl
Iemand toevallig bekend met http://www.saabcabrioverzekering.nl" onclick="window.open(this.href);return false;?
Berekening uitgevoerd en deze komt best gunstig uit eigenljk...
Berekening uitgevoerd en deze komt best gunstig uit eigenljk...
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Saabcabrioverzekering.nl
Idd, mooie tip, dat ziet er best goed uit, ga ze morgen eens bellen, mijn vervaldag was 6-11-2010
Misschien de auto ff aan de buurman verkopen en dan weer terug kopen, dan heb je een vrijwaringsbewijs
Deze verzekering is ff de helft goedkoper dan de Saab Safe Polis van de cabrio en dan zit er nog rechtsbijstand bij.
Misschien de auto ff aan de buurman verkopen en dan weer terug kopen, dan heb je een vrijwaringsbewijs
Deze verzekering is ff de helft goedkoper dan de Saab Safe Polis van de cabrio en dan zit er nog rechtsbijstand bij.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

volgens mij is dit niet meer nodig met de nieuwe verzekeringsregels, nu per maand opzegbaar, met ingang van nieuwe poliscarlsson schreef:
Misschien de auto ff aan de buurman verkopen en dan weer terug kopen, dan heb je een vrijwaringsbewijs![]()
.
-
arnoldhassebas
- Geregistreerd lid
de prijs is wel interessant eigenlijk , zo een op het oog toch wel 1 vd goedkoopste

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Dat klopt, maar dan moet wel het eerste contractsjaar zijn verlopen, in de Saab-Safe-Polis polis wordt daar uiteraard nog geen medeling over gedaan. Die was al wat ouder.turbopilot schreef:volgens mij is dit niet meer nodig met de nieuwe verzekeringsregels, nu per maand opzegbaar, met ingang van nieuwe poliscarlsson schreef:
Misschien de auto ff aan de buurman verkopen en dan weer terug kopen, dan heb je een vrijwaringsbewijs![]()
.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Ik heb "Saabcabrioverzekering" eens gebeld, de tussenpersoon heet NAVK (Nationaal Algemeen Verzekerings Kantoor) de feitelijke verzekeraar is kennelijk de Generali, een bekend verzekeringsconcern uit Italie. Die hebben al sinds 1870 een vestiging in Amsterdam.
Ze adviseren wel eerst bij je huidige verzekeraar te checken wanneer je daar precies weg kunt, dan kan de nieuwe polis naadloos op de oude aansluiten.
Ze adviseren wel eerst bij je huidige verzekeraar te checken wanneer je daar precies weg kunt, dan kan de nieuwe polis naadloos op de oude aansluiten.
-
Pimmie
- Geregistreerd lid
Interessant genoeg dus, Als je BMW cabrio invult doet ie het ook trouwens.... 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
De verzekeraar gaat er vanuit dat een gemiddelde cabriorijder minder schade veroorzaakt, deze gevolmachtige agent (GA) voert dat product voor meerdere cabrio-types.
Een GA, die maakt zelf producten en gaat er dan mee de markt op om verzekeraars te vinden, daarna uiteraard klanten. Hij doet eigenlijk de hele afwikkeling. Zolang hij goede schadecijfers heeft, tekenen de verzekeraar waarvan hij een volmacht heeft graag in. Zijn veelal vrij professionele tussenpersonen gezien het hogere vakkennisniveau dat is vereist om een GA te zijn.
Een GA, die maakt zelf producten en gaat er dan mee de markt op om verzekeraars te vinden, daarna uiteraard klanten. Hij doet eigenlijk de hele afwikkeling. Zolang hij goede schadecijfers heeft, tekenen de verzekeraar waarvan hij een volmacht heeft graag in. Zijn veelal vrij professionele tussenpersonen gezien het hogere vakkennisniveau dat is vereist om een GA te zijn.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

inderdaad erg goedkoop
kleine lettertjes?
verplicht alarm?
dakvandalisme ook verzekerd?
iemand al naar gekeken?
grt
Sabriolet
kleine lettertjes?
verplicht alarm?
dakvandalisme ook verzekerd?
iemand al naar gekeken?
grt
Sabriolet
-
sander69
- Donateur (2x)

Dit is een goedkope verzekering idd..er stond een vb van een 9-3 cabrio uit 2004 voor € 249,- p.j. all-risk!!
hieronder de voordelen volgens hun site...vooral die kapservice is uniek volgens mij.
helaas heeft hun site een storing ofzo, want als je een berekening wilt maken op basis van je eigen kenteken/auto, slaat hij op tilt.
maandag nog eens proberen.
Jouw voordeel
- Voordelige cabrio premie
- Geen toeslagen voor hard/softtop
- Extra voordelig 8000 km tarief
- Geen verhoogd eigen risico voor braak- en
diefstalschade (ook aan de hard/softtop)
- 24 uurs hulpservice bij dakproblemen (in
binnen- en buitenland)
- Accessoires tot € 1500 gratis meeverzekerd
hieronder de voordelen volgens hun site...vooral die kapservice is uniek volgens mij.
helaas heeft hun site een storing ofzo, want als je een berekening wilt maken op basis van je eigen kenteken/auto, slaat hij op tilt.
maandag nog eens proberen.
Jouw voordeel
- Voordelige cabrio premie
- Geen toeslagen voor hard/softtop
- Extra voordelig 8000 km tarief
- Geen verhoogd eigen risico voor braak- en
diefstalschade (ook aan de hard/softtop)
- 24 uurs hulpservice bij dakproblemen (in
binnen- en buitenland)
- Accessoires tot € 1500 gratis meeverzekerd
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Ik heb er ook eens naar gekeken. Op basis van mijn gegevens was het echt niet aantrekkelijk vergeleken met All secur. En die dekken ook Schade aan het dak en stellen geen duur alarm verplicht.
Het zal ook liggen aan jouw persoonlijke situatie en jouw auto. Als ik een klasse 3 alarm moest laten inbouwen voor EUR 500, dan is EUR 100 premievoordeel niet zomaar "terugverdiend". Heb je wel dat alarm....
Groeten
Martin
Het zal ook liggen aan jouw persoonlijke situatie en jouw auto. Als ik een klasse 3 alarm moest laten inbouwen voor EUR 500, dan is EUR 100 premievoordeel niet zomaar "terugverdiend". Heb je wel dat alarm....
Groeten
Martin
-
Scanner
- Geregistreerd lid
Goedendag!
Eind vorige week zijn wij de trotse eigenaars geworden van een prachtige 93 Aero Cabrio uit 2005. Volgende week, nadat de auto helemaal is schoongemaakt en gepoetst volgt de aflevering. (zodra de eerste mooie dag zich voordoet zal ik een foto maken om ons hier op het forum netjes voor te stellen
)
Omdat de aflevering er nu aankomt zijn wij op dit moment driftig opzoek naar een goede autoverzekering voor ons Saabje. Ik heb daarom ook via de site van Saabcabrioverzekering.nl de premie eens berekend (gewoon kenteken in vullen enz enz) En wat schetst mijn verbazing... de jaar premie is echt een stuk lager dan de meeste andere verzekeraars aanbieden. Ook de polisvoorwaarden zien er goed uit, zo accepteren ze bijvoorbeeld al een Klasse 1 alarm.
Allemaal heel mooi, zo mooi zelfs, dat ik me begin af te vragen of er niet ergens een klein addertje onder het gras (c.q. asfalt) op de loer ligt...
Wellicht dat een van de geachte forumleden al een verzekering heeft lopen via Saabcabrioverzekering.nl, of heel veel verstand van verzekeren heeft en zijn/haar ervaringen met ons wil delen?
Het lijkt me reuze leerzaam!
Groeten
Scanner
Eind vorige week zijn wij de trotse eigenaars geworden van een prachtige 93 Aero Cabrio uit 2005. Volgende week, nadat de auto helemaal is schoongemaakt en gepoetst volgt de aflevering. (zodra de eerste mooie dag zich voordoet zal ik een foto maken om ons hier op het forum netjes voor te stellen
Omdat de aflevering er nu aankomt zijn wij op dit moment driftig opzoek naar een goede autoverzekering voor ons Saabje. Ik heb daarom ook via de site van Saabcabrioverzekering.nl de premie eens berekend (gewoon kenteken in vullen enz enz) En wat schetst mijn verbazing... de jaar premie is echt een stuk lager dan de meeste andere verzekeraars aanbieden. Ook de polisvoorwaarden zien er goed uit, zo accepteren ze bijvoorbeeld al een Klasse 1 alarm.
Allemaal heel mooi, zo mooi zelfs, dat ik me begin af te vragen of er niet ergens een klein addertje onder het gras (c.q. asfalt) op de loer ligt...
Wellicht dat een van de geachte forumleden al een verzekering heeft lopen via Saabcabrioverzekering.nl, of heel veel verstand van verzekeren heeft en zijn/haar ervaringen met ons wil delen?
Het lijkt me reuze leerzaam!
Groeten
Scanner
-
marcus.slabbers
- Geregistreerd lid
Nagekeken en vergeleken met mijn verzekering bij Allianz. Ga bij Saabcabrioverzekeringen 62 euro per maand betalen en betaal nu 92 euro per maand bij Allianz.
Kan bij Allianz per maand opzeggen d.m.v. een kort briefje. Besparing 30% !!!
Kan bij Allianz per maand opzeggen d.m.v. een kort briefje. Besparing 30% !!!
-
marcus.slabbers
- Geregistreerd lid
Vandaag on-line verzekering afgesloten bij Saabcabrioverzekering.nl. Vergeleken met Allianz 30% goedkoper.
Alarmklasse I is voldoende. Beschik over alarmklasse III, mijn hoge bonus/malus 75% werd netjes overgenomen en geaccepteerd.
Waarde van 9.3 Cabrio Areo Turbo 2.0 L. automaat MY2005 is € 69.500,00 door paar extra accesoires.
Aantal km's op jaarbasis is 12.000 km
postcode 2517
leeftijd berijder: 65 jaar.
Ga nu voor een All-risk verzekering met een no-claim beschermer, netto € 61,00 per maand betalen,
incl. ongevallen inzittende verzekering voor 4 personen en een rechtsbijstandverzekering.
Eigen risico € 125,00 maar die vervalt wanneer voertuig wordt gerepareerd door een aangewezen reparatiebedrijf.
Ziet er allemaal keurig uit.
Alarmklasse I is voldoende. Beschik over alarmklasse III, mijn hoge bonus/malus 75% werd netjes overgenomen en geaccepteerd.
Waarde van 9.3 Cabrio Areo Turbo 2.0 L. automaat MY2005 is € 69.500,00 door paar extra accesoires.
Aantal km's op jaarbasis is 12.000 km
postcode 2517
leeftijd berijder: 65 jaar.
Ga nu voor een All-risk verzekering met een no-claim beschermer, netto € 61,00 per maand betalen,
incl. ongevallen inzittende verzekering voor 4 personen en een rechtsbijstandverzekering.
Eigen risico € 125,00 maar die vervalt wanneer voertuig wordt gerepareerd door een aangewezen reparatiebedrijf.
Ziet er allemaal keurig uit.