900 classic cabrio Monte Carlo
-
Lemon
- Geregistreerd lid
900 classic cabrio Monte Carlo
Hi,
Kan iemand mij adviseren over de waarde van een goede 900S cabrio uitvoering Monte Carlo?
Ik kan er een kopen uit 1993 met 120.000km op de teller. De auto ziet er van buiten erg goed uit.
Zijn er dingen waar ik nadrukkelijk op moet letten?
Alvast dank voor jullie reactie.
Kan iemand mij adviseren over de waarde van een goede 900S cabrio uitvoering Monte Carlo?
Ik kan er een kopen uit 1993 met 120.000km op de teller. De auto ziet er van buiten erg goed uit.
Zijn er dingen waar ik nadrukkelijk op moet letten?
Alvast dank voor jullie reactie.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Lemon
- Geregistreerd lid
Thanks,
Prijs rond de 8000 maar moet deze wel nog invoeren vanuit Belgie.
Precies een gelijke staat er bij Van Kooy in Naarden te koop. Ook aubergine kleuren met dezelfde bumpers en velgen. Ik heb die bij van kooy 'live' gezien en die ziet er qua uiterlijk hetzelfde uit, motorisch weet ik dat niet of ze hetzelfde zijn.
Misschien is het dan geen Monte Carlo, maar dat stond wel op de Belgische(?) verzekerings papieren die ik heb gezien.
Precies een gelijke staat er bij Van Kooy in Naarden te koop. Ook aubergine kleuren met dezelfde bumpers en velgen. Ik heb die bij van kooy 'live' gezien en die ziet er qua uiterlijk hetzelfde uit, motorisch weet ik dat niet of ze hetzelfde zijn.
Misschien is het dan geen Monte Carlo, maar dat stond wel op de Belgische(?) verzekerings papieren die ik heb gezien.
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
Dan heeft de vorige (huidige) eigenaar waarschijnlijk te veel premie betaald!!Lemon schreef:Thanks,
Groet,
Olivier
-
snuffel
- Geregistreerd lid
-
olav
- Donateur

-
Lemon
- Geregistreerd lid
Het is inderdaad geen Monte Carlo, maar een mooie aubergine metallic 900 S 16 valve LPT uit 1993. Heb deze laten keuren bij garage en er waren wat kleinigheden aan. Ze boden 5000! omdat ze een paar weken geleden een vergelijkbare ingekocht hadden, ze hadden deze wat bewerkt en verkocht voor 12000.
Ik ben van plan deze te kopen en zomer 2006 te gaan genieten.
Ik ben van plan deze te kopen en zomer 2006 te gaan genieten.
-
ppcs
- Geregistreerd lid