900 classic cabrio Monte Carlo

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Lemon
Geregistreerd lid

900 classic cabrio Monte Carlo

Bericht door Lemon » wo 28 sep, 2005 12:34

Hi,

Kan iemand mij adviseren over de waarde van een goede 900S cabrio uitvoering Monte Carlo?
Ik kan er een kopen uit 1993 met 120.000km op de teller. De auto ziet er van buiten erg goed uit.
Zijn er dingen waar ik nadrukkelijk op moet letten?
Alvast dank voor jullie reactie.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 28 sep, 2005 12:50

Hamvraag: Hoe duur?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 28 sep, 2005 13:39

wat ik wel kan zeggen is dat het geen Monte Carlo edition is. Deze zijn in een oplage van 300 gemaakt in 1991 als T16s (full pressure turbo).

Lemon
Geregistreerd lid

Bericht door Lemon » wo 28 sep, 2005 15:19

Thanks,
Prijs rond de 8000 maar moet deze wel nog invoeren vanuit Belgie.

Precies een gelijke staat er bij Van Kooy in Naarden te koop. Ook aubergine kleuren met dezelfde bumpers en velgen. Ik heb die bij van kooy 'live' gezien en die ziet er qua uiterlijk hetzelfde uit, motorisch weet ik dat niet of ze hetzelfde zijn.

Misschien is het dan geen Monte Carlo, maar dat stond wel op de Belgische(?) verzekerings papieren die ik heb gezien.

tenhallers
Geregistreerd lid

Bericht door tenhallers » do 29 sep, 2005 9:12

Lemon schreef:Thanks,
Prijs rond de 8000 maar moet deze wel nog invoeren vanuit Belgie.

Precies een gelijke staat er bij Van Kooy in Naarden te koop. Ook aubergine kleuren met dezelfde bumpers en velgen. Ik heb die bij van kooy 'live' gezien en die ziet er qua uiterlijk hetzelfde uit, motorisch weet ik dat niet of ze hetzelfde zijn.

Misschien is het dan geen Monte Carlo, maar dat stond wel op de Belgische(?) verzekerings papieren die ik heb gezien.
Dan heeft de vorige (huidige) eigenaar waarschijnlijk te veel premie betaald!!

Groet,
Olivier

snuffel
Geregistreerd lid

Bericht door snuffel » do 29 sep, 2005 18:47

kan je gegevens geven van waar je deze kan vinden? 'k ken de persoon in kwestie eventueel

olav
Donateur
Donateur

Bericht door olav » vr 30 sep, 2005 16:22

Op de site van saabcabriolet.nl staat deze een paar maanden te koop. Aan bpm overigens nog te betalen 1380 euro !!
snuffel schreef:kan je gegevens geven van waar je deze kan vinden? 'k ken de persoon in kwestie eventueel

Lemon
Geregistreerd lid

Bericht door Lemon » do 06 okt, 2005 11:52

Het is inderdaad geen Monte Carlo, maar een mooie aubergine metallic 900 S 16 valve LPT uit 1993. Heb deze laten keuren bij garage en er waren wat kleinigheden aan. Ze boden 5000! omdat ze een paar weken geleden een vergelijkbare ingekocht hadden, ze hadden deze wat bewerkt en verkocht voor 12000.
Ik ben van plan deze te kopen en zomer 2006 te gaan genieten.

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » do 06 okt, 2005 13:28

In de winter is cabrio rijden net zo leuk hoor. Mooie winterdag, lekker stoelverwarming aan, jas en muts en rijden maaar. Heerlijk warm.
Moet je wel zorgen dat je een windrekje aanschaft.

Gr,

PP

Lemon
Geregistreerd lid

Bericht door Lemon » do 06 okt, 2005 13:59

da's natuurlijk waar, toperaf ook in de winter....

Plaats reactie