Cruise Control
-
lynx67
- Geregistreerd lid
Cruise Control
Hoi, kan iemand mij vertellen of ik zonder al te veel problemen een originele cruise control op mijn saab kan bouwen, zijn er al standaard voorbereidingen getroffen in de vorm van de bedrading o.i.d.? Het is eigenlijk het enige wat er nog niet opzit, maar wel zo prettig wanneer het er wel op zit.
Groet,
Richard
Groet,
Richard
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Cruise Control
Je kunt in iedere auto een cruise control bouwen... Wat voor saab heb je?
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Meneer 72sonett3, bij een moderne auto zou ik niet 'zomaar' een Cruise-Control inbouwen, bij oudere auto's zonder 'de moderne elektronica', het zogenoemde Canbus-systeem', ligt dat toch wel een beetje anders. 
-
lynx67
- Geregistreerd lid
O ja natuurlijk, het is een 9-3 cabrio 2.0 SE uit '99 en het ik heb het liefst een origineel systeem.72sonett3 schreef:Je kunt in iedere auto een cruise control bouwen... Wat voor saab heb je?
Groet.
-
esanders2
- Geregistreerd lid
Is een fluitje van een cent, veel koffie en twee uurtjes max.
Woon je in de buurt van Arnhem?
Woon je in de buurt van Arnhem?
-
lynx67
- Geregistreerd lid
[]Hoi, ik woon inderdaad in de buurt van Arnhem nl. in Eefde bij Zutphen, dus als je een idee hebt?
Groet, Richard
Groet, Richard
-
esanders2
- Geregistreerd lid
[]Ben er een beetje laat mee maar je kunt morgen midda glangskomen.
Anders woensdagavond
Groet, Eric
Anders woensdagavond
Groet, Eric
-
lynx67
- Geregistreerd lid
[]Hoi Eric,
Heb jij die cruise control toevallig op voorraad liggen of bedoel je dat je me kunt helpen inbouwen, als dat zo is dan moet ik er eerst nog even een regelen. Alvast bedankt voor je reactie.
Groet,
Richard
Heb jij die cruise control toevallig op voorraad liggen of bedoel je dat je me kunt helpen inbouwen, als dat zo is dan moet ik er eerst nog even een regelen. Alvast bedankt voor je reactie.
Groet,
Richard
-
esanders2
- Geregistreerd lid
[]Huh?
We hebben inderdaad een misverstandje
Ik kan hem zoo voor je inbouwen.
Ben echt geen onderdelen verkoper.
Sorry.
Aanbod staat nog steeds.
Maar ik verwacht dat je deze week geen cruise meer regelt.
Damn.
Moet ik woensdag met de vrouw squashen
We hebben inderdaad een misverstandje
Ik kan hem zoo voor je inbouwen.
Ben echt geen onderdelen verkoper.
Sorry.
Aanbod staat nog steeds.
Maar ik verwacht dat je deze week geen cruise meer regelt.
Damn.
Moet ik woensdag met de vrouw squashen
-
lynx67
- Geregistreerd lid
[]Hoi Eric, daar hadden we inderdaad een misverstandje, maakt niet uit, ik ga gewoon op zoek naar een cruise control (gaat deze week inderdaad niet meer lukken)en super dat je aanbod nog staat. Wanneer ik de cruise control in mijn bezit heb kom ik bij je terug, enne wat woensdag betreft is er niet toevallig een voetbal wedstrijdje die je moet gaan zien met wat vrienden....
Groet, Richard
Groet, Richard