de kogel is door de kerk, oude ng word geregraded!!

Voor alle Saab cabrio rijders
roanmarada
Donateur
Donateur

de kogel is door de kerk, oude ng word geregraded!!

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 18:10

zoals jullie gelezen hebben, heb ik schade met mijn NG , ik kon kiezen tussen uitbetalen , wrak verkopen en engelse import.

daar de uitgekozen engelse cabrio net voor mijn neus wegging en ik toch wel twijfels had over het rechtse stuur heb ik toch maar besloten het niet te doen.

volgende optie een leuke station aanschaffen van dat uitgekeerde geld, maar dat zou dan een ford of zoiets worden en zoals mijn buurman ook al aangaf ( zo gewoon he) .

hij gaat nu naar peter zenden toe ( sorry Werli) en word helemaal geregraded naar een 9-3 uiterlijk en word technisch nagezien en totaal overgespoten in de
kleur ???

en daar wil ik jullie nou eens bij betrekken en mening hebben.

daar hij uit elkaar gaat kan hij in elke kleur gespoten worden die mogelijk is.

moet ik het bij een saab kleur houden of weet iemand een mooie kleur,

ik heb zelf een hondakleur gezien die overgaat van rood naar oranje maar een mooie blauwe kleur is ook mooi.

geef jullie mening eens aub en als je een mooie kleur weet laat me dat dan eens weten. nee hij word niet geel , roze mintgroen of paars.

gr

Rob

Kozzer
Geregistreerd lid

Bericht door Kozzer » di 09 mar, 2010 19:16

Ongeveer 93% van de saabrijders is originaliteitsgestoord wat wil zeggen dat als de sleutelhanger aan jouw autosleutel niet uit hetzelfde jaar komt als je auto deze niets waard is want niet origineel.

Een Saab in een Hondakleur........

in gedachten zie ik verschillende Saabisten onmiddelijk naar het hoofdhaar grijpen om daar een flinke pluk haar te ontwortelen.... :wink:

Ik zou het risico niet nemen, bij eventuele verkoop in de toekomst is een Saab in een niet originele kleur geen drol waard.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l1yygwp2tzp4

roanmarada
Donateur
Donateur

kleur

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 19:53

ben ik dan zo gestoord dat ik bv deze kleur er op zou willen

http://link.marktplaats.nl/302496156

ik ben uitgekeken op de rode kleur die er nu op zit , en alle nou ja bijna alle saab cabrio's zijn of zwart of grijs of zilver , en geel vind ik niets en blauw vind mijn vrouw niets.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » di 09 mar, 2010 19:54

Ga voor een originele SAAB-kleur, zitten genoeg mooie bij tenzij dat niet jouw smaak is - in dat geval leen je een SAAB-kleur van een ander model, odoardo, Ruby oid.

roanmarada
Donateur
Donateur

upgrade

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 20:00

iemand een linkje waar alle saab kleuren echt te zien zijn?

wat vinden jullie van nocturne bleu? van de nw saab cabrio?

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 09 mar, 2010 20:02

Kozzer schreef:Ik zou het risico niet nemen, bij eventuele verkoop in de toekomst is een Saab in een niet originele kleur geen drol waard.
Een 900 NG is zowieso geen drol waard... sorry to say :)

Kleurtjes: http://www.saabworkshop.com/index.php?p ... ticle_id=5

Maar ik zou voor die honda kleur gaan als dat je mooi lijkt. Staat vast prachtig :)

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » di 09 mar, 2010 20:04

Geeft niks hoor! :) Occasions zijn geen drol waard (of was het nou juist 'een drol'... :roll: )

roanmarada
Donateur
Donateur

upgrade

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 20:10

nee ik weet dat de waarde er niet meer door zal worden, maar aande andere kant kost het me nu niets ook, en hij zal toch altijd wel een bepaalde waarde houden mag ik aannemen.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 09 mar, 2010 20:12

Hoever gaat de wagen uit elkaar? Want als je een andere kleur wilt spuiten moet echt alles eruit he... interieur, motor... echt alles. Anders blijf je de originele kleur van de wagen zien als je bijvoorbeel de kap open doet... of je deur opent.

Doe je dat niet dan zou ik voor de originele kleur gaan.

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » di 09 mar, 2010 20:13

Het is voor een deel van de SForummers wel vloeken in de kerk. Jij mag weten of je je daarvan iets aantrekt... Ik zou voor origineel gaan.
(mits de prijs van het spuitwerk de waarde van de auto niet teboven gaat...) :roll:

roanmarada
Donateur
Donateur

upgrade

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 20:15

wagen gaat helemaal uit elkaar dus alles word gespoten, het geld dat er nu aan besteed word daar heb ik geen 9-3 voor dus of ik blijf in deze 900 ng rijden of het word een 2004 standaard station of zoiets.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 09 mar, 2010 20:15

Gaat het blok er ook uit dan?

roanmarada
Donateur
Donateur

upgrade

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 20:18

ja en peter controleert dan gelijk de distr en koppeling

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 09 mar, 2010 20:27

Meteen een 2.3Turbo erin? Heb je een Viggen... ;)

En dan opteer ik voor Cosmic Blue!

roanmarada
Donateur
Donateur

upgrade

Bericht door roanmarada » di 09 mar, 2010 20:33

hou het wel bij de 2.3 die er in ligt , rij op lpg en dat bevalt prima ook qua prestaties.

Plaats reactie