Verlichting kachelknoppen etc

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Herbie
Geregistreerd lid

Verlichting kachelknoppen etc

Bericht door Herbie » za 17 okt, 2009 11:25

Nu de dagen weer wat donkerder worden valt het me op dat ik de kachelbediening niet kan vinden omdat deze niet verlicht zijn, even als de achterruitverwarming etc. Ik had het idee dat deze wel verlicht waren vorig jaar ? Kan iemand me even op gang helpen, het gaat over een 93 cabrio van 1998.

bedankt

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » za 17 okt, 2009 12:21

Jazeker zijn wel verlicht, als je alle drie de draaiknoppen er af trekt, gaat makkelijkst met een waterpomptangetje en dan de voorplaat voorzichtig er af haald ,danzie je een klein printplaatje zitten met drie lampjes er in, bevestegingsschroefje los en plaatje er recht uithalen en de lampjes zitten er van achter in gedraaid.

Herbie
Geregistreerd lid

Bericht door Herbie » vr 30 okt, 2009 21:47

Ja, ik heb dit bekeken en ben er achter dat ze alle drie niet branden dus het lijkt me een zekering probleem, ik kom er alleen niet achter op welke zekering ze zitten. Alles doet het , zijn deze 3 lampjes apart gezekerd ?

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » za 31 okt, 2009 8:24

zijn deze 3 lampjes apart gezekerd ?

Nope , zitten allemaal op een en dezelfde zekering nr.4 zijkant dashboard,

Gewoon alle drie lampjes vervangen, en anders meten is weten!!! :lol:

Herbie
Geregistreerd lid

Bericht door Herbie » wo 04 nov, 2009 21:27

Bedankt, de zekering was het niet, ook de binnen verlichting zit op deze zekering en die werkt. Ik denk dat het dan de 3 lampjes zijn die zal ik vervangen, het printplaatje is ok, dat heb ik doorgemeten. Ik heb 12 Volt op de voedingspootjes dus er is spanning. Ik kan anders niets verzinnen dan de lampjes , die haal ik morgen evven. bedankt

Plaats reactie