op maat gemaakte koffers voor in je caab?

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Caracalla
Geregistreerd lid

op maat gemaakte koffers voor in je caab?

Bericht door Caracalla » zo 28 jun, 2009 21:21

Kijk wat ik tegenkwam:

http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Sa ... iolet.html

Kan voor vele mensen misschien handig zijn.
Heeft iemand dit al? Misschien kunnen ervaringen gedeeld worden.

Lijkt me wel handig met de zomer in zicht voor jullie caabrijders :)

heeft Saab eigenlijk zelf zoiets niet?

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » zo 28 jun, 2009 22:31

Nog niet gezien bij Saab, wel een leuk en niet te duur produkt.
Bij de Saab dealer zouden ze dan toch weer € 400 kosten :lol:

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » zo 28 jun, 2009 23:51

Ik heb een mail naar de verkoper verzonden met de vraag of ze er ook voor de classic zijn.
Lijkt mij erg nuttig, pas geleden 2 mensen opgehaald op schiphol, en de 2 koffers pasten dus absoluut niet in de kofferbak.

Bob61
Geregistreerd lid

Bericht door Bob61 » ma 29 jun, 2009 11:23

Ik ga 11 juli op vakantie naar Frankrijk en zat te piekeren hoe en wat met de bagage voor 2 personen...( alles in plasticzakken misschien? )
Nu dan, ik ga zaterdag naar Udenhout en ga die koffers scoren!! :P Wel eerst kijken en waarschijnlijk dus ook kopen!

Thanks voor de tip!

Gr. Bob61

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 29 jun, 2009 11:39

volgens mij zijn dit universele koffers die qua maten goed passen in een caab.
Om het dan met het sausje "speciaal voor saab" te verkopen kan de verkoper de prijs mooi omhoog brengen.
Ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd hebben..

(zie: http://www.kapaza.be/results/?country=& ... et+op+maat+)

Is het niet een idee om de maten op te nemen en bij een kofferboer te kijken of er koffers zijn die daaraan voldoen? Dan kan het m.i. wel (flink) goedkoper

Arno A.
Geregistreerd lid

Bericht door Arno A. » ma 29 jun, 2009 18:13

Kom op jongens, ik krijg twee behoorlijke koffers plus nog twee werktassen en allemaal losse spullen in de achterbak van mijn 9-3 - dus meer dan voldoende voor een vakantie - onder de kap'houder'. Kon dus nog met open dak rijden ook, op weg naar en op de terugweg van, zonder van de achterbank gebruik te maken!

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » ma 29 jun, 2009 18:16

9900 schreef:Ik heb een mail naar de verkoper verzonden met de vraag of ze er ook voor de classic zijn.
Lijkt mij erg nuttig, pas geleden 2 mensen opgehaald op schiphol, en de 2 koffers pasten dus absoluut niet in de kofferbak.
Net een mail gekregen van de verkoper,
hij heeft ze niet voor de 900 classic. :cry:

Bob61
Geregistreerd lid

Bericht door Bob61 » wo 01 jul, 2009 15:03

Ik heb gisteren Streetperformance gebeld en men had de koffers, voor de Saab, niet op voorraad... Ook wist men niet of alles zou passen in het vorige model 9-3. ( op hun foto staat immers het nieuwe type )
Alle bagage in slappe tassen is ook een prima oplossing, maar ik heb liever wat stevigers om alles in op te bergen.

Ben vandaag even naar een tassenzaak in mijn woonplaats gegaan en ben thuis gekomen met 4 trolley koffers van Enrico Benetti!
De 4 koffers passen keurig in de cabrio en het reserve-wiel kan in de bak blijven liggen! :D

De maten zijn :

lengte- 47 cm
breedte- 35 cm
hoogte- 18,5 cm

Totaal prijs : € 99,80.... ( bij Str.Perf. € 199,00)

Met alles in de kofferbak, plus kap naar beneden, heb je nog wat ruimte voor wat klein spul.... Ik ben klaar voor m'n vakantie!! 8)

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » wo 01 jul, 2009 15:33

dat bedoelde ik bob, klasse :wink:

Plaats reactie