Zonnebril
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Zonnebril
Ja ja het is weer eens zo ver... Ik ben op mijn zonnebril gaan zitten. Wel weer een mooi excuus om een nieuwe aan te schaffen. Hebben jullie hier een mening over? Ik vind een goede bril in de auto erg belangrijk. Ben zelf erg gecharmeerd van het merk Serengeti. Deze brillen hebben goede eigenschappen, maar zijn wel enigszins aan de prijs.
Of toch maar een HEMA brilletje?
Gr. Jelle
Gr. Jelle
-
9900
- Donateur

-
Garrett
- Lid van verdienste
Als dit je vaker overkomt zou ik toch wat terughoudend zijn met de portemonnee trekken 
Vorig jaar bij een opticien een merkloze pilotenbril met polaroid glazen gekocht, voor € 20,-.
Mooie bril, prima glazen en zit lekker maar niet voor zo'n prijs dat ik een week depressief ben als ik erop ga zitten ...
De dure brillen gaan altijd kapot, maar op de goedkope troep ga je nooit eens zitten, valt nooit eens zo erg dat 'ie beschadigd is en krijgt nooit krassen op de glazen.
zucht
Vorig jaar bij een opticien een merkloze pilotenbril met polaroid glazen gekocht, voor € 20,-.
Mooie bril, prima glazen en zit lekker maar niet voor zo'n prijs dat ik een week depressief ben als ik erop ga zitten ...
De dure brillen gaan altijd kapot, maar op de goedkope troep ga je nooit eens zitten, valt nooit eens zo erg dat 'ie beschadigd is en krijgt nooit krassen op de glazen.
zucht
-
sander69
- Donateur (2x)

-
900 turbo S
- Geregistreerd lid
-
9900
- Donateur

-
Hans 900
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Zonnebril
Ik zou voor een standaard Polaroid gaan. Deze zijn gewoon goed qua glazen en omdat ze van kunststof zijn (het montuur althans), zijn ze ook vrij stevig.jelleiden schreef:Ja ja het is weer eens zo ver... Ik ben op mijn zonnebril gaan zitten. Wel weer een mooi excuus om een nieuwe aan te schaffen. Hebben jullie hier een mening over? Ik vind een goede bril in de auto erg belangrijk. Ben zelf erg gecharmeerd van het merk Serengeti. Deze brillen hebben goede eigenschappen, maar zijn wel enigszins aan de prijs.
Gr. Jelle
Zelf heb ik nu een Romeo Gigli (maar dat komt omdat ik korting kreeg...
-
FWB
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Michel Knoop
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid