windscherm/cabrio
-
Jack Betting
- Geregistreerd lid
windscherm/cabrio
ik heb enkele weken geleden bij een bedrijf in heerewaarden ( dit ligt in de buurt van zaltbommel) een splinternieuw windscherm voor de cabrio gekocht, ik ben de naam van het bedrijf kwijt maar kan u wel zeggen dat ik voor 140.- euro een splinternieuw perfect passend en prima werkend windscherm heb, ik kan echt geen verschil zien met een orgineel saab windscherm mensen die een windscherm zoeken kunnen eens op internet kijken naar bedrijven in dit plaatsje
-
stevenverver
- Geregistreerd lid
Re: windscherm/cabrio
Nou ehhh...zou je toch nog eens je geheugen willen napluizen voor de naam van de bedrijf?
-
frankie
- Geregistreerd lid
Ja, ik ben ook errug benieuwd naar dat scherm voor die prijs. Wauw, en nieuw nog wel? Of..ehhh.. hadden ze daar niet door wat ze verkochten!!
frank
frank
-
stevenverver
- Geregistreerd lid
Volgens mij is het fancycars, die zitten in heerewaarden en verkopen windschermen. Op de site zie ik alleen maar mx spul, maar blijkbaar verkopen ze ook saabschermen.
-
frankie
- Geregistreerd lid
ja zie inderdaad dat het fancycars moet zijn, maar de schermen voor een saab kosten volgens de site 225,00 euro en geen 140,00. Of zijn ze ondertusen in prijs gezakt?
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
Kijk, da's een schitterende tip!
Is het inderdaad het scherm wat op de website staat van fancycars.nl??
Dan ga ik daar ook maar eens heen.... voor 140 euro wil ik ook wel wat wind uit de nek halen...
Is het inderdaad het scherm wat op de website staat van fancycars.nl??
Dan ga ik daar ook maar eens heen.... voor 140 euro wil ik ook wel wat wind uit de nek halen...
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Goed nieuws - dank voor de tip. De € 600 van de SAAB-dealer kwam mij al hoog voor, de € 244 van CabrioCare in Naarden al veel beter MAAR bevestiging lijkt een probleem. Hoe zit dat bij jou, hoeft er echt niet geboord te worden, of moet dat wel en doet FancyCars dat zelf? Is het scherm makkelijk los te maken
Dan is er nog iemand met een hoes die je over de voorstoelhoofdsteunen heentrekt EN iemand met een glazen/plastic scherm. Van de laatsten ken ik de prijzen niet..
Zelf een 93 SE Cabrio 94/95 (moet ik nog uitzoeken) sinds een week of drie.
http://www.superclassics.nl/Kappen.htm
Dan is er nog iemand met een hoes die je over de voorstoelhoofdsteunen heentrekt EN iemand met een glazen/plastic scherm. Van de laatsten ken ik de prijzen niet..
Zelf een 93 SE Cabrio 94/95 (moet ik nog uitzoeken) sinds een week of drie.
http://www.superclassics.nl/Kappen.htm
-
mickson
- Geregistreerd lid
Bij Cabriopartner in amerongen kunnen ze terwijl je wacht een scherm maken dat over de voor en achtersteunen gaat. Kost € 150,- Ziet er niet uit als origineel en er zijn wel wat haken en ogen.
Voordeel is dat er kinderen onder kunnen. Nadeel is de bevestiging als je je achterbank regelmatig wil benutten: Je hangt het scherm voorin vast onder de hoofdsteunen en dan met klitteband achter de achterbank (die moet je dan even naar voren kantelen). Het zit stevig en ziet er niet slecht uit. Als je niet van plan bent om vaak los te maken, een prima alternatief dat opgeruimd ook niet veel plek inneemt.
Ze hebben een website met info.
Mick
Voordeel is dat er kinderen onder kunnen. Nadeel is de bevestiging als je je achterbank regelmatig wil benutten: Je hangt het scherm voorin vast onder de hoofdsteunen en dan met klitteband achter de achterbank (die moet je dan even naar voren kantelen). Het zit stevig en ziet er niet slecht uit. Als je niet van plan bent om vaak los te maken, een prima alternatief dat opgeruimd ook niet veel plek inneemt.
Ze hebben een website met info.
Mick
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
Bij autobedrijfwijlhuizen.nl in Ooij bij Nijmegen hebben ze winddeflectoren voor de classic cabrio liggen voor €275 excl. BTW.
-
erwinver
- Geregistreerd lid
ik heb een origineel SAAB scherm liggen voor 250,-
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Ze zijn (inmiddels) € 240,00 - 140 was het een typevauwtje?frankie schreef:ja zie inderdaad dat het fancycars moet zijn, maar de schermen voor een saab kosten volgens de site 225,00 euro en geen 140,00. Of zijn ze ondertusen in prijs gezakt?
-
Jack Betting
- Geregistreerd lid
beste mensen, ik heb jullie reactie,s aan mijn vrouwtje laten lezen en.......het windscherm heeft inderdaad 240.- euro gekost, het was een verjaardags kado en wij hebben afspaken over prijzen van kado,s. maar mijn vrouw vond dit het ideale kado voor mij en heeft mij dus een andere prijs genoemd.... vandaar dat ik 140.- euro. klinkt vreemd maar spijt me als ik jullie op een dwaalspoor heb gezet. groeten jack en zijn gulle vrouwtje
-
tenhallers
- Geregistreerd lid
Het is je vergeven vanzelfsprekend220354 schreef:beste mensen, ik heb jullie reactie,s aan mijn vrouwtje laten lezen en.......het windscherm heeft inderdaad 240.- euro gekost, het was een verjaardags kado en wij hebben afspaken over prijzen van kado,s. maar mijn vrouw vond dit het ideale kado voor mij en heeft mij dus een andere prijs genoemd.... vandaar dat ik 140.- euro. klinkt vreemd maar spijt me als ik jullie op een dwaalspoor heb gezet. groeten jack en zijn gulle vrouwtje
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Gistern heeft Richard bij FancyCars ook in mijn 900 NG een windscherm gemonteerd middels het boren van gaten in de zijpanelen - niet via de bevestiging van de achtergordels als bij een Classic en niet door het "er-in-klikken" wat wel bij de 9-3's kan (Scherm is identiek).
Om even een einde aan de verwarring te maken: scherm is € 225 incl. BTW, € 260 incl. montage (900 NG, geen meerpijs voor de 93). Klaas
Om even een einde aan de verwarring te maken: scherm is € 225 incl. BTW, € 260 incl. montage (900 NG, geen meerpijs voor de 93). Klaas