Waar het beste een windscherm te kopen voor een 9-3 uit '98?
-
s9538798
- Geregistreerd lid
Waar het beste een windscherm te kopen voor een 9-3 uit '98?
Hallo,
Waar krijg ik de beste deal voor een windscherm voor mijn Saab 9-3 cabrio uit 1998? Bevestigingpunten etc zitten al aan weerszijden van de achterbank.
Bij voorbaat dank voor de tip(s).
Waar krijg ik de beste deal voor een windscherm voor mijn Saab 9-3 cabrio uit 1998? Bevestigingpunten etc zitten al aan weerszijden van de achterbank.
Bij voorbaat dank voor de tip(s).
-
Injectie
- Moderator
www.elferink.nl of www.rendcarparts.nl Daar lijk je me de grootste kans van slagen hebben.
-
MennoB
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)

-
raycce
- Geregistreerd lid
Ik heb een aftermarket windscherm en ben er niet zo tevreden over (zat bij de auto).
In mijn vorige cabrio (206cc) had ik een windscherm die met 5 seconden te verwijderen was. Dat is ideaal als er plotseling even iemand mee wilde rijden.
Met het aftermarket windscherm (voorzien van boutjes en moertjes) die wij nu hebben vind ik het toch wel even een gepriegel
.
Daarmee is de kans op beschadigen ook nog eens zeer aanwezig, dat is dan weer zonde.
Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een (goedkope) originele van Saab.
Heb begrepen dat deze hetzelfde systeem heeft als bij de 206cc.
Of eigenlijk heeft de 206cc hetzelfde systeem als Saab, want die waren natuurlijk veel eerder
.
Mijn advies is dus: Als er geregeld iemand mee rijdt, is het de overweging waard om toch voor een (duurdere) originele te gaan.
In mijn vorige cabrio (206cc) had ik een windscherm die met 5 seconden te verwijderen was. Dat is ideaal als er plotseling even iemand mee wilde rijden.
Met het aftermarket windscherm (voorzien van boutjes en moertjes) die wij nu hebben vind ik het toch wel even een gepriegel
Daarmee is de kans op beschadigen ook nog eens zeer aanwezig, dat is dan weer zonde.
Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een (goedkope) originele van Saab.
Heb begrepen dat deze hetzelfde systeem heeft als bij de 206cc.
Of eigenlijk heeft de 206cc hetzelfde systeem als Saab, want die waren natuurlijk veel eerder
Mijn advies is dus: Als er geregeld iemand mee rijdt, is het de overweging waard om toch voor een (duurdere) originele te gaan.
-
Mike'74
- Geregistreerd lid
windscherm
Hallo,
Mijn windscherm heb ik gekocht bij Cabrio Styling voor ongeveer 185 euro. De advertentie kan je op Marktplaats terugvinden. Hieronder de NAW gegevens van Cabrio Styling.
Grtz,Mike
Cabrio Styling:
E-mail: cabriostyling@gmail.com
Telefoonnummer: 06-14741025
Contactpersoon: Rutger Kremer
Adresgegevens (bezoek alleen op afspraak):
Cabrio Styling
Tweelingenlaan 32B
7324 AM Apeldoorn
Mijn windscherm heb ik gekocht bij Cabrio Styling voor ongeveer 185 euro. De advertentie kan je op Marktplaats terugvinden. Hieronder de NAW gegevens van Cabrio Styling.
Grtz,Mike
Cabrio Styling:
E-mail: cabriostyling@gmail.com
Telefoonnummer: 06-14741025
Contactpersoon: Rutger Kremer
Adresgegevens (bezoek alleen op afspraak):
Cabrio Styling
Tweelingenlaan 32B
7324 AM Apeldoorn
-
dannyd
- Geregistreerd lid