Mijn 9-3 Cabrio - verkocht... :-(
-
Nick
- Donateur (2x)

Mijn 9-3 Cabrio - verkocht... :-(
In dit topic heb ik me voorgesteld
mijn vriendin en ik gaan een 9-3 cabrio kopen. Budget zit rond de 10K. Ik heb al even op de bekende sites gekeken als Mobile.de en Autoscout24.de en ben een paar mooie exemplaren tegen gekomen. Het valt mij op dat het echt de moeite loont om te gaan importeren, aangezien de BPM afschrijvingstabel echt in mijn voordeel gaat werken na 2001.
Omdat we geen haast hebben, wil ik jullie expertise graag aanspreken om mij te helpen.
Kort gezegd zijn we op zoek naar het volgende;
Harde eis;
- Saab 9-3 cabrio;
- Automaat;
- volledig geblazen;
- niet veel meer KMs dan 125k.
Omdat de kans zeer groot is dat ik een wagen uit Duitsland ga halen, wil ik dat hele proces best hier gaan beschrijven.
mijn vriendin en ik gaan een 9-3 cabrio kopen. Budget zit rond de 10K. Ik heb al even op de bekende sites gekeken als Mobile.de en Autoscout24.de en ben een paar mooie exemplaren tegen gekomen. Het valt mij op dat het echt de moeite loont om te gaan importeren, aangezien de BPM afschrijvingstabel echt in mijn voordeel gaat werken na 2001.
Omdat we geen haast hebben, wil ik jullie expertise graag aanspreken om mij te helpen.
Kort gezegd zijn we op zoek naar het volgende;
Harde eis;
- Saab 9-3 cabrio;
- Automaat;
- volledig geblazen;
- niet veel meer KMs dan 125k.
Omdat de kans zeer groot is dat ik een wagen uit Duitsland ga halen, wil ik dat hele proces best hier gaan beschrijven.
-
Erik
- Lid van verdienste
-
Nick
- Donateur (2x)

-
Nick
- Donateur (2x)

Het is me gelukt!!
Voor een mooie prijs heb ik een SAAB uit de heimat weten te redden. Ze is midnight blue metallic, blauwe kap, beige leer, FSP uitgevoerd, HPT en met automaat, stoelverwarming, standverwarming met afstandsbediening, fabrieks cruisecontrol, afneembare trekhaak etc etc.
Ze is tot op het laatst dealeronderhouden. Nieuwe winterbanden op SAAB alu 23
Afgelopen maandag opgehaald uit Munchen op een kurzzeitkenzeichnen met groene kaart, dinsdag bij de RDW voor de bpm en APK en vandaag op NL kenteken.
Ik hoop snel een paar detailfotos te kunnen plaatsen.
hartelijke groet,
Nick
Voor een mooie prijs heb ik een SAAB uit de heimat weten te redden. Ze is midnight blue metallic, blauwe kap, beige leer, FSP uitgevoerd, HPT en met automaat, stoelverwarming, standverwarming met afstandsbediening, fabrieks cruisecontrol, afneembare trekhaak etc etc.
Ze is tot op het laatst dealeronderhouden. Nieuwe winterbanden op SAAB alu 23
Afgelopen maandag opgehaald uit Munchen op een kurzzeitkenzeichnen met groene kaart, dinsdag bij de RDW voor de bpm en APK en vandaag op NL kenteken.
Ik hoop snel een paar detailfotos te kunnen plaatsen.
hartelijke groet,
Nick
-
Anders D
- Geregistreerd lid
-
Nick
- Donateur (2x)

geen probleem hoor. bpm was 1300 euro, luxe platen 40 en APK plus RDW leges 125.
Je kunt dit op www.bpmberekenen.com (met behulp van carbase op autoweek.nl) heel nauwkeurig berekenen.
Je kunt dit op www.bpmberekenen.com (met behulp van carbase op autoweek.nl) heel nauwkeurig berekenen.
-
Anders D
- Geregistreerd lid
-
ecke
- Geregistreerd lid
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
-
Nick
- Donateur (2x)