Ondanks dat de kap van mijn 9-3 (1999) in redelijk goed staat is vouwt hij al een tijdje niet meer goed op. Er ontstaat aan beide kanten een lus waardoor de afdekkap niet meer goed sluit. Zie de foto.
Ook na goed reinigen & impregneren met Renovo spullen is het niet beter geworden. Wie heeft dezelfde ervaring en de juiste tip voor een oplossing (behalve een nieuwe kap) ?
Will
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UMHYLZ4U.jpg
Probleem opvouwen kap 9-3
-
justkevin
- Geregistreerd lid
Dag,
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn 900ng, erg vervelend
Staat vooral lelijk als je de kap open doet en de auto uit moet om de lusjes weg te halen om vervolgens de afdekkap dicht te laten gaan...
Wat wil werken is de elastieken in het dak zelf, dus ff de kap half open laten gaan en dan zie je ze zitten, bewerken met een paar nietjes. Overigens heeft dit bij mij maar een aantal keer gewerkt en ben dus benieuwd naar de antwoorden die op dit topic worden gegeven.
Groet, Kevin
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn 900ng, erg vervelend
Wat wil werken is de elastieken in het dak zelf, dus ff de kap half open laten gaan en dan zie je ze zitten, bewerken met een paar nietjes. Overigens heeft dit bij mij maar een aantal keer gewerkt en ben dus benieuwd naar de antwoorden die op dit topic worden gegeven.
Groet, Kevin