Op zoek naar zwarte Saab cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
marienvw56
Geregistreerd lid

Op zoek naar zwarte Saab cabrio

Bericht door marienvw56 » wo 16 apr, 2008 0:05

Ik ben op zoek naar een gebruikte saab cabrio, van ong. 5 jaar oud, <100.000 kms. Ik rijd ong. 20.000 kms p.j. (helft prive/zakelijk). Heb weinig kijk op de technische kant van de auto, ben dus zeker geen klusser. Een auto moet gewoon goed rijden. Ga vaak naar Italia, dus bergen moeten geen probleem zijn 8) ...
Waar moet ik opletten, wat is belangrijk?
Wie kan mij helpen aan tips en adressen?

Bij voorbaat dank.

Marien van Westen

shearwater
In memoriam †

Re: Op zoek naar zwarte Saab cabrio

Bericht door shearwater » wo 16 apr, 2008 7:54

marienvw56 schreef:Ik ben op zoek naar een gebruikte saab cabrio, van ong. 5 jaar oud, <100.000 kms. Ik rijd ong. 20.000 kms p.j. (helft prive/zakelijk). Heb weinig kijk op de technische kant van de auto, ben dus zeker geen klusser. Een auto moet gewoon goed rijden. Ga vaak naar Italia, dus bergen moeten geen probleem zijn 8) ...
Waar moet ik opletten, wat is belangrijk?
Wie kan mij helpen aan tips en adressen?

Bij voorbaat dank.

Marien van Westen
Wat zoek je precies? De oude 9-3 cabrio of al het nieuwe model? Dat maakt nogal wat uit qua motorenkeus. 5 jaar geleden was net het jaar van de modelwisseling. In ieder geval zou je minimaal een turboversie moeten nemen, m.i.
Wellicht is het handig om wat potentiele kandidaten op te zoeken op de bekende autozoeksites of als je wilt importeren op mobile.de. Feedback op concrete aanbiedingen is dan mogelijk. Op www.saab.starpagina.nl staan ook veel adressen van zaken die in gebruikte saabs doen.

72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Op zoek naar zwarte Saab cabrio

Bericht door 72sonett3 » wo 16 apr, 2008 10:07

marienvw56 schreef:Ga vaak naar Italia
Nee, ik niet, maar als je bedoelt dat jij daar vaak heen gaat, dan kun je daar ook zoeken, b.v. deze;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vxchbnnlps3t
Afbeelding

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » wo 16 apr, 2008 15:44

hey
ik heb een zwarte van 2001 een 2.0 lpt op enkele details na die nog in orde gemaakt gaan worden is deze perfect 114dkm op de teller maar...
nieuwe motor (schortblok)culas gereviseerd
nieuwe koppeling
nieuwe remmen
nieuwe filters
maar het is wel een belg

mvg werner

Stefan Laszlo
Geregistreerd lid

Bericht door Stefan Laszlo » di 20 mei, 2008 12:36

marien,

hij is iets ouder en heeft wat meer dan 100k km gelopen, maar ik doe
mijn zwarte 900 2.3 SE weg. MOcht je interesse hebben...let me know