TIP thuisbrenger!

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
rauwers
Donateur (12x)
Donateur (12x)

TIP thuisbrenger!

Bericht door rauwers » zo 07 jul, 2024 22:51

Hallo allemaal,

Was vandaag aan het knutselen met de cabrio 2006 en kwam uiteindelijk in de kofferbak terecht.
De PECHSET foambak gecontroleerd en toch veel manco's, dus ben op zoek naar een volledige aanvullende PECHSET.

Verder de bandenspanning van het nieuw ogende reservewiel gecontroleerd (voor het eerst volgens mij) en
schrok echt van de lage spanning van 1.0 bar. Moet maximaal 4,2 bar hebben oftewel 160 Psi zoals het erop
staat vermeld.

Mijn tip is controleer die bandenspanning van die thuisbrenger ook regelmatig, ter voorkoming van 2x (banden)pech!

Ik heb hem al eens nodig gehad bij een andere cabrio en ben met de thuisbrenger probleemloos thuis gekomen.

Do'nt forget en doe er uw voordeel mee en met vriendelijke groet,
Fr@nk.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Re: TIP thuisbrenger!

Bericht door NeufegliseThierry » ma 08 jul, 2024 10:57

Dan durf ik 'm wel aan de volgende tip: neem altijd in je achterbak een elektrische pomp mee die op de aansteker/12 volt werkt. Dan maakt het niet uit hoeveel banden er te laag op spanning staan, dan kun je altijd naar wens bijvullen. Enige manco is dat ze vaak niet boven de 3 bar kunnen pompen ;-)

beekemm
Geregistreerd lid

Bericht door beekemm » di 16 jul, 2024 11:28

Laat hem oppompen met stikstof, loopt bijna niet leeg.

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » di 16 jul, 2024 12:48

heey
krik slinger en snokoog liggen inmiddels te wachten op je doortocht in het mooie BE

mvg werner

rauwers
Donateur (12x)
Donateur (12x)

Bericht door rauwers » wo 17 jul, 2024 15:38

Hola Werner,

we gaan elkaar zien in augustus en bellen voordien.
Is inclusief broodje tussen de middag?

Tot ziens,
Frank.

Plaats reactie