wederom uw expertise gevraagd.
Voor mijn cabrio in NL, 2.0 turbo (150 PK) SE automaat, bouwjaar eind 2000 (dus modeljaar 2001),
zag ik hier in Spanje een tellerunit MET turbodrukmeter. Kwam uit een cabrio Aero van ook modeljaar 2001,
aldus de advertentie.
Na ontvangst de unit mee naar NL en eerst alle lampje vervangen.
Hierna de originele tellerunit uit mijn Saab gehaald en toen zag ik toch een aantal duidelijke verschillen.
1. De printplaat van de originele tellerunit was wit, terwijl die van de Aero unit zwart is!
2. De originele tellerunit had twee witte aansluitstekkers en die pasten ook op de Aero unit.
MAAR de Aero unit heeft nog een zwarte stekker extra, zie foto 3 boven de groen R.
Die extra stekker was niet in mijn dashboard, want heb er nog naar gezocht!
Kan iemand mij vertellen hoe deze wisseling gedaan moet worden, waarbij monteren en demonteren op
zich voor mij geen probleem is en ik weet dat die ook ingelezen dient te worden TECH2.
Kan die Aero unit zo aangesloten worden of met er nog een kabelvoorziening zijn of komen voor de extra zwarte stekker?
Heb hem nog niet gemonteerd, want wil eerst zeker weten of het kan en hoe het moet, zonder uren bezig te zijn
met inleren en het uiteindelijk zou blijken dat het toch niet kan of een verkeerde unit is!
Bij voorbaat dank voor uw expertise en met vriendelijke groet,
Frank.