Uitschakelijk geluidssignaal
-
utopia
- Geregistreerd lid
Weet iemand of en hoe je een eenvoudig het geluidssignaal dat de Saab geeft bij bijvoorbeeld een storing of foute bediening kunt uitschakelen. Het betreft mijn 9-3 Cabrio uit 2004.
-
utopia
- Geregistreerd lid
Re: Uitschakelijk geluidssignaal
Natuurlijk wil ik dat. Dit is mijn 5e Saab en de eerste die geluidssignalen geeft. Die geluidssignalen zijn voor mij een overbodigheid en soms irritant. Ik kan mij ook zonder die geluidssignalen prima verplaatsen met de auto.
-
davidd
- Donateur

Ik kan me dat wel voorstellen, soms piept hij wel erg snel. Kan me voorstellen dat iets zachter ook al fijn zou zijn (in mijn geval). Maar of het geluid uit/zachter kan?
-
utopia
- Geregistreerd lid
Ik weet 100% zeker dat het geluid uit kan, als ik maar precies weet waar het geluid precies vandaan komt, of waar één van de draden vandaan komt.
-
beekemm
- Geregistreerd lid
speakertje in de sid dacht ik, en het zal mij niet verwonderen als het met de tech ingesteld kan worden
-
utopia
- Geregistreerd lid
Waar staat die afkorting sid ook alweer voor. En waar zit die sid?
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Saab information display. Het schermpje dat bovenop het dashboard staat van 03-06. Of in het instrumenten cluster vanaf 07 - ..utopia schreef: ↑di 01 sep, 2020 10:36Waar staat die afkorting sid ook alweer voor. En waar zit die sid?
-
utopia
- Geregistreerd lid
Volgens de monteur niet met tech2 uit te schakelen. Ik weet inmiddels wel waar het geluid vandaan komt: achter het Dashbord. Ik weet alleen nog niet of ik daar zonder tussenkomst van de monteur zelf bij kan komen.
-
hpnonthuis
- Geregistreerd lid
speakertje zit ingebouwd in de SID.
Weet niet of het met tech2 kan, open en sluitgeluid sowieso wel
Weet niet of het met tech2 kan, open en sluitgeluid sowieso wel
-
utopia
- Geregistreerd lid
Oké, ik ga eens kijken wat ik met de sid zoal kan aanpassen.
-
Injectie
- Moderator
Geluiden zoals richtingaanwijzer en Spa piepertjes, Evenals informatietonen als de gordelwaarschuwing en dergelijke worden gemaakt door de radio. En via de linkervoorspeaker aan de bestuurder duidelijk gemaakt.
De tijd dat de speaker in de SID zat was de 900NG de eerste generatie 9-3. en de 9-5.
De tijd dat de speaker in de SID zat was de 900NG de eerste generatie 9-3. en de 9-5.
-
utopia
- Geregistreerd lid
Dank je injectie, nu ben ik weer een stap dichter bij mijn doel gekomen.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Ik zou gewoon de storing of foute bediening opheffen...