Hoes 900 classic cabrio
-
paulus900cabrio
- Geregistreerd lid
Hoes 900 classic cabrio
Jawel, mijn 900 classic cabrio is uit de garage en kan het hele seizoen weer ingezet worden. Nu staat ie dus wel buiten: wat is aan te raden en wat zijn de ervaringen met een buitenhoes voor de auto: zie bij Cabriocare voor 109,00 een hoes, is die goed?? Ik hoor graag ervaringen!
-
delano.888
- Geregistreerd lid
Re: Hoes 900 classic cabrio
Ik zou in ieder geval NIET autohoezenonline adviseren. Na 1 winter zitten er 5 gaten in mijn hoes, en mijn mails via contactformulier en directe mail worden gewoon genegeerd..
En dan krijg je uiteindelijk antwoord, zeggen ze "je hebt de hoes verkeerd gebruikt" (omdat ik hem niet los genoeg op de auto heb geplaatst) en weigeren ze garantie. Belachelijk.
En dan krijg je uiteindelijk antwoord, zeggen ze "je hebt de hoes verkeerd gebruikt" (omdat ik hem niet los genoeg op de auto heb geplaatst) en weigeren ze garantie. Belachelijk.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Helemaal geen hoes.
M'n kameraad had een soort van pvc hoes over z'n auto, waar (door weersinvloeden) zand tussen kwam. Een hoes klappert altijd wel een beetje door de wind, toen de hoes na ongeveer 3/4 jaar er af ging was het dak, zeg maar lak beschadigd door het schuren van het kleed en de rotzooi wat er tussen was gewaaid. Dit was wel een stalen dak, dus geen cabrio. Maar er zullen zeker wel goede alternatieven zijn. Misschien iets met een stoffen of velours binnenkant. Zorg er in ieder geval voor dat er niets tussen kan komen wat kan gaan schuren.
M'n kameraad had een soort van pvc hoes over z'n auto, waar (door weersinvloeden) zand tussen kwam. Een hoes klappert altijd wel een beetje door de wind, toen de hoes na ongeveer 3/4 jaar er af ging was het dak, zeg maar lak beschadigd door het schuren van het kleed en de rotzooi wat er tussen was gewaaid. Dit was wel een stalen dak, dus geen cabrio. Maar er zullen zeker wel goede alternatieven zijn. Misschien iets met een stoffen of velours binnenkant. Zorg er in ieder geval voor dat er niets tussen kan komen wat kan gaan schuren.
-
hoppa3
- Geregistreerd lid
op facebook zit een cabrio cluppie, daar zit iemand die deze hoezen speciaal maakt... is niet super goedkoop , maar zo op het oog mooi spul.
-
Appiej
- Geregistreerd lid
Je moet jezelf afvragen of je zin hebt in het gedoe met telkens de hoes erop en eraf te doen. In principe kan de auto prima tegen een beetje regen.
Ben er zelf snel mee gestopt toen ik een nieuwe waterdichte kap op de caab had gezet. Vooral toen ik na wat harde wind de hoes uit de voortuin van de buren kon halen
Ben er zelf snel mee gestopt toen ik een nieuwe waterdichte kap op de caab had gezet. Vooral toen ik na wat harde wind de hoes uit de voortuin van de buren kon halen
-
Doc
- Donateur (2x)

Voor mij geldt hetzelfde. Auto kan prima buiten staan. Alleen letten op vogelpoep.Appiej schreef: ↑ma 06 mei, 2019 20:50Je moet jezelf afvragen of je zin hebt in het gedoe met telkens de hoes erop en eraf te doen. In principe kan de auto prima tegen een beetje regen.
Wanneer er meerdere hele mooie dagen worden voorspeld laat ik hem 's nachts nog wel eens open met de tonneau-covers er op. Alleen dan doe ik er een hoes omheen.