Watervallen in bochten..
-
de block
- Geregistreerd lid
Watervallen in bochten..
Bij remmen en bochten na stil gestaan te hebben komt er water uit de aansluiting tussen dak en voorraamstijl. Voornamelijk in bochten maar ook bij hard remmen. Lek dak..?
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Re: Watervallen in bochten..
Ik denk dat je je afwatergootjes eens moet schoonmaken.
Er blijft vermoedelijk water ergens staan wat niet weg kan.
Er blijft vermoedelijk water ergens staan wat niet weg kan.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
In je raamstijl zitten ze. Met de compressor even doorblazen.
Maar hoogstwaarschijnlijk betekent het ook dat je dak enigszins poreus aan het worden is. Heb ik ook gehad. Ultramar doet de truuk.
Maar hoogstwaarschijnlijk betekent het ook dat je dak enigszins poreus aan het worden is. Heb ik ook gehad. Ultramar doet de truuk.
-
Sneepie
- Geregistreerd lid
Dak van Cabrio lekt ook, door het dak zelf, stijlen aan de zijkant en via de stijlen aan de voorkant, de laatste openbaarde zich met rijden = plens water op schoot.
Wat bij mij werkte: https://www.youtube.com/watch?v=PNIVdqHRKc8
veel, heel veel werk (tijd) om het laatste beetje zwart uit het rubber gepoetst te krijgen, en om 'de afvoer' aan de zijkant van het dak schoon te krijgen. Idee: het vocht moet weg kunnen en dat kon het niet.
Vervolgens dak doorweekt met hele dikke laag *duurder merk impregneer* (en via plantenspuit ook de onderkant van het dak (tussen hemel en 'rubber') doorweekt.
Is nu maand of drie terug en het dak heeft ondanks de vele regenbuien (staat ondertussen geschorst op de oprit) geen druppel hemelwater meer doorgelaten, is volledig droog.
Wat bij mij werkte: https://www.youtube.com/watch?v=PNIVdqHRKc8
veel, heel veel werk (tijd) om het laatste beetje zwart uit het rubber gepoetst te krijgen, en om 'de afvoer' aan de zijkant van het dak schoon te krijgen. Idee: het vocht moet weg kunnen en dat kon het niet.
Vervolgens dak doorweekt met hele dikke laag *duurder merk impregneer* (en via plantenspuit ook de onderkant van het dak (tussen hemel en 'rubber') doorweekt.
Is nu maand of drie terug en het dak heeft ondanks de vele regenbuien (staat ondertussen geschorst op de oprit) geen druppel hemelwater meer doorgelaten, is volledig droog.