Eindelijk.....

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Juem
Geregistreerd lid

Eindelijk.....

Bericht door Juem » zo 04 feb, 2018 17:19

Jaren gezocht naar de voor mij ideale Saab cabrio in de juiste kleurstelling met niet teveel kilometers (slechts 77000). Eindelijk gevonden! 2003. Steelgrey met. incl. de Aero bumpers. Ik heb even snel wat foto's gemaakt. Wat ik er nog aan ga doen? Velgen opnieuw laten spuiten / Aero stuur (heb ik er gisteren in gezet) / Scheurtje in voorbumper laten repareren en een klein deukje eruit laten lepelen. Hiernaast krijgt ie binnenkort ook nog een beurt incl multiriem en voor de draagarmen vernieuwen. Kan niet wachten tot de zomer...Weet iemand hoe ik hier foto's kan uploaden??? :-)

Gebruikersavatar
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door V6Aero » zo 04 feb, 2018 19:50

Welkom!

Gebruikersavatar
Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door Benaero » zo 04 feb, 2018 19:55

Welkom en dat moet een buitenkansje zijn geweest :lol: :lol: Van 2003 en dan zo weinig kilometers, daar kun je de komende jaren nog heel veel plezier van hebben. En Steelgrey vind ik ook één van de mooiste kleuren, zelf ook een 9-5 en een 9-3 Cabrio gehad met die kleur. Geniet er van en wees er zuinig op :D En foto's uploaden, moet je even op het forum zoeken. Daar staan aanwijzingen voldoende.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door Orphy » zo 04 feb, 2018 22:19

Welkom, klinkt allemaal goed, probeer maar snel een fotootje te plaatsen.

Juem
Geregistreerd lid

Re: Eindelijk.....

Bericht door Juem » do 08 feb, 2018 18:54


Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door Orphy » do 08 feb, 2018 19:03

Probeer het nog maar een keer :D

Gebruikersavatar
blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door blue city » do 08 feb, 2018 20:43

https://myalbum.com/album/Aml8cNFKxz4o" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit kon ik er van maken.

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door Orphy » do 08 feb, 2018 20:47

Dat geeft al meer beeld als je op de link klikt. Mooi!

Juem
Geregistreerd lid

Re: Eindelijk.....

Bericht door Juem » do 08 feb, 2018 21:43

Kijk..Zo komen we verder...Dank allemaal! :D

Hieronder zitten nog twee extra fotootjes.

https://myalbum.com/album/sB7CfkbhEljJ" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Eindelijk.....

Bericht door blue city » do 08 feb, 2018 21:57

Afbeelding

Zo kan het ook. Ga op de foto staan die j hebben wilt. Dan rechtermuisknop klikken, dan foto delen, dan op het blauwe tekentje gaan staan achter BB. Dan weer op de link gaan staan, rechtermuisknop, kopieren. Dan in je topic plakken en klaar is Klara.

Plaats reactie