Eindelijk.....
-
Juem
- Geregistreerd lid
Eindelijk.....
Jaren gezocht naar de voor mij ideale Saab cabrio in de juiste kleurstelling met niet teveel kilometers (slechts 77000). Eindelijk gevonden! 2003. Steelgrey met. incl. de Aero bumpers. Ik heb even snel wat foto's gemaakt. Wat ik er nog aan ga doen? Velgen opnieuw laten spuiten / Aero stuur (heb ik er gisteren in gezet) / Scheurtje in voorbumper laten repareren en een klein deukje eruit laten lepelen. Hiernaast krijgt ie binnenkort ook nog een beurt incl multiriem en voor de draagarmen vernieuwen. Kan niet wachten tot de zomer...Weet iemand hoe ik hier foto's kan uploaden??? 
-
Benaero
- Donateur (6x)

Re: Eindelijk.....
Welkom en dat moet een buitenkansje zijn geweest
Van 2003 en dan zo weinig kilometers, daar kun je de komende jaren nog heel veel plezier van hebben. En Steelgrey vind ik ook één van de mooiste kleuren, zelf ook een 9-5 en een 9-3 Cabrio gehad met die kleur. Geniet er van en wees er zuinig op
En foto's uploaden, moet je even op het forum zoeken. Daar staan aanwijzingen voldoende.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Eindelijk.....
Welkom, klinkt allemaal goed, probeer maar snel een fotootje te plaatsen.
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: Eindelijk.....
https://myalbum.com/album/Aml8cNFKxz4o" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit kon ik er van maken.
Dit kon ik er van maken.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: Eindelijk.....
Dat geeft al meer beeld als je op de link klikt. Mooi!
-
Juem
- Geregistreerd lid
Re: Eindelijk.....
Kijk..Zo komen we verder...Dank allemaal!
Hieronder zitten nog twee extra fotootjes.
https://myalbum.com/album/sB7CfkbhEljJ" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieronder zitten nog twee extra fotootjes.
https://myalbum.com/album/sB7CfkbhEljJ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: Eindelijk.....

Zo kan het ook. Ga op de foto staan die j hebben wilt. Dan rechtermuisknop klikken, dan foto delen, dan op het blauwe tekentje gaan staan achter BB. Dan weer op de link gaan staan, rechtermuisknop, kopieren. Dan in je topic plakken en klaar is Klara.
