Beste cabrio-rijders,
Wellicht ben lees ik niet goed of is informatie over uitlaten op internet niet volledig, maar ik vraag me het volgende af: is er voor een 9-3OG cabriolet modeljaar 2001 geen Simons/JT/BSR/Feritta uitlaat te krijgen?
Als ik een oem-uitlaat zoek, zie ik nergens verschil tussen een uitlaat voor een coupe, vijfdeurs of cabriolet, terwijl ik wel overal zie dat bij sportuitlaten vermeld staat dat ze niet leverbaar zijn voor een cabriolet.
Er zijn hier vast ervaringsdeskundigen te vinden die hier uitsluitsel over kunnen geven.
De zoekfunctie geeft mij hier ook niet veel info over.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!
Gr.,
Hindrik.
Cabriolet en uitlaat.
-
joy
- Donateur

Re: Cabriolet en uitlaat.
Uitlaten zijn gelijk van alle 9.3 modellen van 98 t/m 02, verschil is motorvariant maar ook dat past, enige met afwijking is de achterdemper van een Viggen.
-
ReinO
- Donateur (2x)

en dan zou ik gaan voor jelmer maarschalk -jmtuning- , die maakt erkend de mooiste uitlaten helemaal zoals je hem zelf wilt.
Subliem laswerk met garantie.
Te vinden in Dirkshorn, bij Alkmaar.
Subliem laswerk met garantie.
Te vinden in Dirkshorn, bij Alkmaar.
-
Fryslan85
- Geregistreerd lid
Mooi zo! Dat biedt perpectief voor mijn zoektocht.
Dan ga ik nu kijken naar de mogelijkheden die er zijn. Mijn huidige uitlaat is de originele nog, maar heeft zijn langste tijd wel gehad. Het lijkt mij wel leuk om een beetje meer van het uitlaatgeluid te horen.
Mijn bedoeling is een iets dieper geluid te krijgen, maar het hoeft niet al te overdreven.
Bedankt voor de snelle reacties!
Gr.,
Hindrik
Dan ga ik nu kijken naar de mogelijkheden die er zijn. Mijn huidige uitlaat is de originele nog, maar heeft zijn langste tijd wel gehad. Het lijkt mij wel leuk om een beetje meer van het uitlaatgeluid te horen.
Mijn bedoeling is een iets dieper geluid te krijgen, maar het hoeft niet al te overdreven.
Bedankt voor de snelle reacties!
Gr.,
Hindrik
-
ReinO
- Donateur (2x)

jelmer laat je verschillende dempers horen zodat je ter plekke je lawaai kan bepalen.
en die racekat kost je de kop ook niet trouwens.
en die racekat kost je de kop ook niet trouwens.