Het is zover, afgelopen week heb ik mijn saab cabrio gekocht. Misschien een bekend gezicht van enkele meetings. Het is een 20-Years anniversary, Hirsch-getunede 1.9TID uit 2006 geworden, en ik ben er echt ongelofelijk blij mee. Ben ook al een paar keer met de kap open weg geweest, heerlijk! Ik zit nu al een paar dagen met griep thuis en baal flink dat ik niet even lekker op pad kan gaan
De vrouw is er overigens ook zeer blij mee. Deze zomer naar Italië, La Spezia over de SS1, zalig. Kan niet wachten!
Voor nu een aantal kleine dingetjes waar ik mee bezig wil:
- Carkit in laten bouwen (ik bel veel vanuit de auto voor werk)
- Speakers vervangen. Sowieso in de dash, 1 kraakt iets.
- Center console tril en kraakvrij maken
Voor de carkit zit ik nog te twijfelen. Het mag van mij zo onzichtbaar mogelijk, maar de Parrot MKI9200 heeft wel als voordeel dat je USB en Bluetooth kan aansluiten. Het nadeel blijkt dan wel weer te zijn dat de geluidskwaliteit van de parrot-versterker niet al te best is..
Er zit als het goed is het Prestige 300W geluidssysteem in. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de muziek erg wisselt per nummer, en dat ik nog niet geheel onder de indruk ben. De speakers aan de achterzijde lijken weg te vallen en de subwoofer lijkt me vaak niet eens aanwezig. Daarnaast kraakt de linkerspeaker in het dashboard. Ik denk dat het vervangen van de dash en deurspeakers al een flink verschil gaat maken. Ik lees overal over de BA-speakers, maar die zijn nog lastig te krijgen..
Goed, pics or it didn't happen!