Geschikte armsteun saab 900ng cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Sven Nicolai
Geregistreerd lid

Geschikte armsteun saab 900ng cabrio

Bericht door Sven Nicolai » di 10 mar, 2015 16:05

Beste mede forummers,

Ik ben opzoek naar een armsteun voor de saab 900ng cabrio. Het liefst een originele (mits deze bestaat uiteraard) en anders een goed passende van derden.

Wie o wie heeft een geschikt addresje?

Mvg

Sven Nicolai

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Geschikte armsteun saab 900ng cabrio

Bericht door Orphy » di 10 mar, 2015 19:09

http://www.armlehne-shop.de/Saab:::7.ht ... n49le9nvk4" onclick="window.open(this.href);return false;

Daar haal ik ze altijd, volgens mij goedkoopste adres voor mooiste aftermarket armsteun.
Origineel zijn ze er volgens mij alleen die aan de stoel vastzitten, deze beviel mij veel beter en is verschuifbaar en heeft opbergvak.

Suc6!

joy
Donateur
Donateur

Bericht door joy » di 10 mar, 2015 20:56

Fijne armsteun, ik heb hem al jaren, eerst in de 900 ng, daarna in de 9.3, arm rust fijner als de originele in de rugleuning, deze staan voor mij altijd net te laag

qrizz
Geregistreerd lid

Bericht door qrizz » di 10 mar, 2015 21:01

Dank! Ben ook op zoek en dit is inderdaad de mooiste die ik tot nu toe heb gezien.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sven Nicolai
Geregistreerd lid

Bericht door Sven Nicolai » do 12 mar, 2015 11:05

Hij ziet er inderdaad puik uit, dit is tot nu toe de meest goed passende bij het interieur die ik heb gezien

Mvg

Sven Nicolai
Geregistreerd lid

Bericht door Sven Nicolai » di 02 jun, 2015 23:16

Ik heb vorige week woensdag een besteld bij armlehneshop.de . Keurig het geld overgemaakt en is ook afgeschreven. Geen bevestiging of wat dan ook gekregen en op mailtjes reageren ze niet. Levertijd zou max 2 dagen zijn. Zijn er meer die een lange levertijd hadden of slecht contact?

Graag hoor ik even van jullie

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » wo 03 jun, 2015 0:34

Komt vast goed, ik heb hem daar ook gekocht en is gewoon netjes aangekomen en zo ken ik er nog wel een paar. Je zou anders even kunnen bellen.
Twee dagen levertijd uit Duitsland kan maar vergeet niet dat je geld ook al paar dagen onderweg is als je via een overschrijving betaalt. Vorige week was er volgens mij ook een feestdag in Duitsland dus ik denk dat hij een dezer dagen gewoon voor je deur staat.

maccebeer
Geregistreerd lid

Bericht door maccebeer » wo 03 jun, 2015 6:23

Morgen is het in Duitland ook een feestdag, dan is ook alles weer gesloten....

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » vr 05 jun, 2015 0:07

En?

Qabriolet
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Qabriolet » vr 05 jun, 2015 21:00

Heb er nog zo een liggen, volledig nieuw. Is een licht grijse lederen. Ik moest een zwarte hebben...

Sven Nicolai
Geregistreerd lid

Bericht door Sven Nicolai » di 09 jun, 2015 18:38

hallo iedereen, even afwezig geweest door andere zaken die even voorrang hadden.

tot op heden nog niks ontvangen en krijg ook geen reacties op mailtjes. heb 3 email adressen te pakken gekregen van het bedrijf.
ook op telefoontjes geen gehoor. ik krijg sterk het gevoel dat ik opgelicht en raad daarom jullie ook niet aan om daar te bestellen. morgen ga ik aangifte doen en zo proberen het geld terug te krijgen via Rabobank.

mvg

Sven Nicolai

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » di 09 jun, 2015 18:56

Hoi Sven,

Heel raar en jammer, heb erg goede ervaringen met hun.
Hebben ze niet toevallig vakantie? Andere reden zou kunnen zijn dat ze failliet zijn.....

Hoe dan ook, succes!

Sven Nicolai
Geregistreerd lid

Bericht door Sven Nicolai » zo 14 jun, 2015 20:58

Update: toch besloten om nog even af te wachten en ja hoor. eindelijk contact. wel moeilijk maar het is er. na 3 weken dan eindelijk een bevestiging gekregen en als het goed is is ie morgen bezorgd op de zaak.

eind goed al goed. zal als het gemonteerd is even wat foto's plaatsen. de Rinspeed is namelijk gepoetst afgelopen week. en staat er zeer strak bij vind ik zelf.

fijne avond!

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » zo 14 jun, 2015 21:17

Gelukkig maar!

jgvdv
Donateur
Donateur

Bericht door jgvdv » zo 14 jun, 2015 23:00

Sven Nicolai schreef:Update: toch besloten om nog even af te wachten en ja hoor. eindelijk contact. wel moeilijk maar het is er. na 3 weken dan eindelijk een bevestiging gekregen en als het goed is is ie morgen bezorgd op de zaak.

eind goed al goed. zal als het gemonteerd is even wat foto's plaatsen. de Rinspeed is namelijk gepoetst afgelopen week. en staat er zeer strak bij vind ik zelf.

fijne avond!
hebben ze de krassen van de rubberboot er wat uitgekregen? gr jangeert

Plaats reactie