Hallo allemaal,
Weten jullie hoe ik aan stootrubbers kan komen voor op de portieren van mijn 9.3 cabrio uit '99 ?(dus alleen voor de deuren, niet een complete set)En kunnen jullie me ook vertellen hoe deze bevestigd zitten?
Alvast bedankt voor jullie tips
Grtz
Rob
Stootrubbers portieren 9.3. cabrio
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Stootrubbers portieren 9.3. cabrio
Bij elke Saab dealer te koop 4248118 is linker deur lijst en 4248100 is rechter deurlijst, en zitten geklikt er op.
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Ok,
Dat ik Saab onderdelen bij een dealer kan krijgen had ik zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar daarvoor zit ik niet op een forum, als je begrijpt wat ik bedoel...
Dat ik Saab onderdelen bij een dealer kan krijgen had ik zelf ook wel kunnen verzinnen. Maar daarvoor zit ik niet op een forum, als je begrijpt wat ik bedoel...
-
jansen
- Donateur (7x)

Okee doen we het opnieuw.
Jazeker door een advertentie te plaatsen gezocht, kan ook hier op het forum onder rubriek Saabmarktplaats.
Weten jullie hoe ik aan stootrubbers kan komen voor op de portieren van mijn 9.3 cabrio uit '99 ?(dus alleen voor de deuren, niet een complete set)
Jazeker door een advertentie te plaatsen gezocht, kan ook hier op het forum onder rubriek Saabmarktplaats.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Met die nummers kan je nu op eBay en.Google zoeken naar een aanbieder. Of kijken wat de dealert van er voor vraagt...
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Bedankt heren,
Ik ga ermee aan de slag.
Fijne avond
Grtz
Rob
Ik ga ermee aan de slag.
Fijne avond
Grtz