Wat een drama als je gegevens zoekt over de classic caab!
Steeds als ik in deze rubriek zoek krijg ik 8 van de 10 keer gegevens van de 9-3ng / 9-3.
Ben ik nu enige caab classic fan die tegen dit probleem aanloopt?
Mooiste zou zijn een aparte rubriek van classic caab, maar is misschien teveel gevraagd.
Toevoegen bij de normale classic daar zou ik ook weinig problemen mee hebben, technisch zijn ze nagenoeg gelijk, ik zie hier ook veel vragen verschijnen die al beantwoord zijn bij de 900 classic rubriek.
Technisch lijken deze cabrio types van geen kanten op elkaar, enigste verwantschap is dat het dak openen kan en belangrijkste een SAAB embleem.
Mede Classic caab verwanten verenig u!
Classic caab uit deze rubriek.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: Classic caab uit deze rubriek.
Vóór!
Misschien onderverdelen in rubriekjes
- 900 classic
- 900NG/9-3OG
- 9-3NG
(- miscellaneous)
Misschien onderverdelen in rubriekjes
- 900 classic
- 900NG/9-3OG
- 9-3NG
(- miscellaneous)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Tegen, gewoon cabrio gerelateerde topics uit 900 classic verplaatsen naar cabrio. Ik vind overigens altijd wat ik zoek, kwestie van oefenen met de zoekfunctie. Je kan ook zoeken via Google, gaat soms nog beter.
OF hele cabrio deel opheffen en rest onder 900ng/9-3 zetten. Probleem: er kunnen geen algemene cabrio vragen meer gesteld worden, of ze staan maar gedeeltelijk goed.
Denk dus dat het meer zin heeft om de topics eens goed te sorteren, er staan legio topics in verkeerde subfora...
OF hele cabrio deel opheffen en rest onder 900ng/9-3 zetten. Probleem: er kunnen geen algemene cabrio vragen meer gesteld worden, of ze staan maar gedeeltelijk goed.
Denk dus dat het meer zin heeft om de topics eens goed te sorteren, er staan legio topics in verkeerde subfora...
-
Funky Dude
- In memoriam †
Denk dat je dan een paar mods aan een kvs-infuusje kunt gaan hangen...