Hoe gordel linksvoor vervangen

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
richard9722
Geregistreerd lid

Hoe gordel linksvoor vervangen

Bericht door richard9722 » vr 23 nov, 2012 20:13

Inmiddels een nieuwe gordel gekocht om de gerafelde gordelspanner de bestuurderszijde te vervangen.

Heeft iemand toevallig al een keer de gordel in een 9-3 Caab vervangen en hier een beschrijving van?

harolddevries
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Hoe gordel linksvoor vervangen

Bericht door harolddevries » vr 23 nov, 2012 21:56

In Saab WIS wordt het uitgelegd.

Kon het niet kopiëren, helaas.

richard9722
Geregistreerd lid

Bericht door richard9722 » za 24 nov, 2012 9:15

Een goede WIS voor mijn 2002 Cabrio heb ik helaas niet :(

richard9722
Geregistreerd lid

Bericht door richard9722 » zo 25 nov, 2012 13:46

Niemand?
Misschien iemand met de juiste WIS, die de te (de)monteren onderdelen in een pb kan zetten?
Kan natuurlijk ook zo beginnen, maar breek liever niets af als ik dat kan voorkomen...
Richard

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » ma 26 nov, 2012 19:10

Heeft iemand toevallig al een keer de gordel in een 9-3 Caab vervangen
Bij de cabrio moet het zijbekleding verwijdert worden, dit doe je door het dak geheel te openen en te laten zakken in de opberghoes de afdekplaat laat je recht omhoog staan, daarna haal je de achterbankzitting eruit linksonderin zitten 2borg schroeven een kwartslag draaien en dan eruit trekken, daarna met je kontaktsleutel de achterbankrugleuning naar voren laten klappen , aan de zijkant zit 1x een T30 boutje en ook zo,n kunstoffenkwartslag draaiende schroef, daarna van je instapdorpel de achterste bevestegingsschroef verwijderen pas daarna kan je de zijbekleding recht omhoog trekken en voorzichtig de stekker van de zijverlichting loshalen daarna wijst alles zich zelf, zolang je het kontakt niet aanzet zonder stekkeraansluiting van je gordelspanner dan gaat het airbag lampje ook niet branden.

richard9722
Geregistreerd lid

Bericht door richard9722 » ma 26 nov, 2012 19:49

Super. Dank voor deze uitvoerige beschrijving!
Hiermee kom ik er vast wel :D

Richard

Plaats reactie