Onlangs mijn caab een upgrade gegeven doormiddel van een nieuw leder interieur. Het betreft een caab uit '87 dus met oude rails en nu dus een ander interieur met nieuwe rails en de daarbij behorende stoeladapterset. Het probleem is echt dat dit eigenlijk helemaal niet past. Misschien doe ik wat verkeerd maar de hoogteverstelling van de bestuurdersstoel zit klem en de middelconsole past er nooit meer tussen. Ik weet wel dat deze aangepast moet worden maar dan nog vraag ik me ten zeerste af of het allemaal wel gaat passen. Verder heeft de achterbank twee hoeken uit de rug in vergelijking met mijn oude achterbank.
Iemand hier ervaring mee en welk interieur past eigenlijk waarin. Ik kan hier niet echt duidelijk iets over vinden maar misschien zoek ik niet goed genoeg.
Hoor graag of er meer mensen zijn met dit probleem.
interieur 900 classic cabrio
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: interieur 900 classic cabrio
Middenconsole van een later type is inderdaad smaller. Wist niet dat er een verschil in achterbank zat...
-
harryM
- Geregistreerd lid
Re: interieur 900 classic cabrio
De eerste classic cabrio's (steilneus 1986) hebben achterin 2 heupgordels. De latere types hebben op de achterbank 3 puntsgordels. De hoeken die je boven in de rugleuning mist zijn voor de geleiding van de 3 punts gordels. Ik heb hetzelfde probleem. Ik kwam er achter toen ik bij mij de 3 puntsgordels wilde monteren (ivm kinderzitjes voor de kleinkinderen). De gordels heb ik maar de bevestiging bij mij ontbreekt. Moet van 't winter maar eens uitzoeken of de bevestigingspunten voor de 3 punts gordel bovenin te maken valt. Heb wel de oude bevestigingspunten voor deze gordels later uit de sloper geslepen zodat ik deze in elk geval heb.