windscherm
-
teun s
- Geregistreerd lid
windscherm
Misschien interessant voor de cabrio rijders die een (nieuw) windscherm zoeken.
Gisteren er een opgehaald bij Hottuning in Lichtenvoorde.
Scherm ziet er mooi en degelijk uit en past perfect en de prijs is slechts 105 euro.
Ze hebben en er een besteld voor mij zonder koopverplichting, zodat ik hem eerst kon bekijken.
Ze adventeren ook op marktplaats.
Scherm ziet er mooi en degelijk uit en past perfect en de prijs is slechts 105 euro.
Ze hebben en er een besteld voor mij zonder koopverplichting, zodat ik hem eerst kon bekijken.
-
teun s
- Geregistreerd lid
Re: windscherm
2.0T (aero) uit 2000Sander schreef:Klinkt interessant, voor welk type cabrio (en bouwjaar)?
-
jor
- Geregistreerd lid
Dat scheelt nogal,Teun.Ik heb sinds kort een 9-3 cabri en daar zat het scherm niet meer bij ,helaas.Dus ff op MP gekeken en dan ga je voor de hoofdprijsteun s schreef:Misschien interessant voor de cabrio rijders die een (nieuw) windscherm zoeken.
-
FredH
- Geregistreerd lid
Voor wie een origineel (opvouwbaar) windscherm zoekt voor het nieuwe type 9-3 Cabriolet: ik heb een z.g.a.n. exemplaar te koop.
-
teun s
- Geregistreerd lid
Het scherm is 110 x 60 en niet opvouwbaarjor schreef:Dat scheelt nogal,Teun.Ik heb sinds kort een 9-3 cabri en daar zat het scherm niet meer bij ,helaas.Dus ff op MP gekeken en dan ga je voor de hoofdprijsteun s schreef:Misschien interessant voor de cabrio rijders die een (nieuw) windscherm zoeken.
Ze adventeren ook op marktplaats..Tot 450 euro !Ik ben benieuwd hoe jouw scherm er uit ziet en of het in de kofferruimte te plaatsen is.Vrgr Jor
volgens mij past het niet de kofferruimte
Helaas heb ik geen camera om een foto te maken (besteed mijn geld liever aan een Saab)
-
teun s
- Geregistreerd lid
[]om misverstanden te voorkomen: het scherm is wel omklapbaar maar niet opvouwbaar
Reden: Quote verwijderd
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik heb ff zitten kijken waar jij het scherm hebt gekocht.Ziet er goed uit maar waar laat je het als je achterin passagiers heb?Mijncabrio is van dezelfde leeftijd en ziet er op wat krasjes na nog redelijk uit.Vrgr Jor
-
Schtem
- Geregistreerd lid
Ik heb een origineel windscherm wat alleen opklapbaar is en die past prima in de achterbak dus dan zal deze toch ook wel passen?
-
bart1963
- Geregistreerd lid
Heb ik iets gemist of is er geen vervolg in dit topic.
Heb je het scherm gekocht, hoe bevalt die, kan die in de kofferruimte?
Zie bij de opgegeven winkel alleen deze maar die kost € 185,- ipv € 105,-
-
Edward9-5
- Geregistreerd lid
Vanwege overweldigende belangstelling in prijs verhoogd?Zie bij de opgegeven winkel alleen deze maar die kost € 185,- ipv € 105,-
-
teun s
- Geregistreerd lid
zie advertentie 529875945 op marktplaats, daar staat toch echt euro 105bart1963 schreef:Heb ik iets gemist of is er geen vervolg in dit topic.
zoeken op windscherm saab en daar staat een prijs van euro 85 aangegeven
verder in de bijbehorende tekst staat die van euro 105 ook.
ik heb hem gekocht en het bevalt prima
niet gepast in kofferruimte
-
Sander
- Forum Admin
Prima prijs. Jammer dat ze voor een 900 classic niet een dergelijke hebben voor die prijs
-
teun s
- Geregistreerd lid
even bellen en je weet het zekerSander schreef:Prima prijs. Jammer dat ze voor een 900 classic niet een dergelijke hebben voor die prijs