Opening cabrio seizoen??
-
Arnold SB
- Geregistreerd lid
Afgelopen zaterdag heerlijk met open dak een uur rondgestuurd op de Veluwe(Uddel, Elspeet, Nunspeet, Epe en daarna even wat doorgetrokken op de A50 terug naar Apeldoorn. Geen enkele saab van welk model dan ook tegengekomen. Heb trouwens afgelopen jaar circa 6K rondgereden en zie mezelf helaas nooit als 'slachtoffer' terug op het 'Gespot' onderdeel. Daar wacht ik nog steeds op.
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
-
XB
- Geregistreerd lid
TCSE schreef:ik heb vandaag een mooie rit gemaakt, en mijn bijrijder heeft collega cabrios bijgehouden. In 2 uur tijd 46 open cabrios tegen gekomen waarvan 15 saabs
In Amsterdam barst het van de Saab cabrio's. Je komt er bijna in iedere straat wel eentje tegenpatje007 schreef:dan woon je in een betere buurt , hier zijn de open wagens hoofdzakelijk bmw en peugeot ...
Inmiddels een windscherm in de auto, nu gaat het dak dus helemaal open bij de eerste zonnestraal. Ik kon het vanmiddag ook niet laten....
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
-
nastydrive
- Donateur (2x)

-
MennoB
- Geregistreerd lid
-
patje007
- Geregistreerd lid
-
carlsson
- Geregistreerd lid
-
Hans 900
- Geregistreerd lid
Al een paar keer open gereden, maar vandaag dan de de echte opening van het seizoen voor mij. In korte broek, T-shirt en zonnebril. Dak open en ramen neer. Ritje Ede, Hoenderloo, Beekbergen, Lieren, Apeldoorn, Hoog Soeren, Assel en via Hoenderloo weer terug naar Ede; aan te bevelen ritje. Ik heb Genoten!
NB. Blijkbaar is voor de dames in Jags en Porsche het cabrio seizoen nog niet begonnen.
NB. Blijkbaar is voor de dames in Jags en Porsche het cabrio seizoen nog niet begonnen.
-
Arnold SB
- Geregistreerd lid
Hans,
we hadden elkaar kunnen tegenkomen vandaag. Vanochtend eerst vanuit Apeldoorn naar de Saabfluisteraar in Barneveld voor APK(glansrijk), nieuwe vloeistoffen, nieuwe klepdekselpakking en daarna het grote genieten. A1 terug naar Apeldoorn, binnendoor Epe, Vaassen, Beekbergen en weer terug naar Apeldoorn. Nou rijdt mijn oudste zoon een rondje.......
Arnols SB
we hadden elkaar kunnen tegenkomen vandaag. Vanochtend eerst vanuit Apeldoorn naar de Saabfluisteraar in Barneveld voor APK(glansrijk), nieuwe vloeistoffen, nieuwe klepdekselpakking en daarna het grote genieten. A1 terug naar Apeldoorn, binnendoor Epe, Vaassen, Beekbergen en weer terug naar Apeldoorn. Nou rijdt mijn oudste zoon een rondje.......
Arnols SB