Opening cabrio seizoen??

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Arnold SB
Geregistreerd lid

Bericht door Arnold SB » ma 23 mar, 2009 12:54

Afgelopen zaterdag heerlijk met open dak een uur rondgestuurd op de Veluwe(Uddel, Elspeet, Nunspeet, Epe en daarna even wat doorgetrokken op de A50 terug naar Apeldoorn. Geen enkele saab van welk model dan ook tegengekomen. Heb trouwens afgelopen jaar circa 6K rondgereden en zie mezelf helaas nooit als 'slachtoffer' terug op het 'Gespot' onderdeel. Daar wacht ik nog steeds op.

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » ma 23 mar, 2009 21:40

[]Ha, ik rij z'n 35k per jaar en ben 1x in de 2jaar gespot. :wink: Wees gerust!......BTW: Het idee dat je continue in de gaten gehouden wordt :?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » ma 23 mar, 2009 21:43

Ik spot ook meer dan dat we gespot worden.

Hans 900
Geregistreerd lid

Bericht door Hans 900 » di 24 mar, 2009 14:01

Gisteren hebben we de Saab opgehaald. Vandaag eerste ritje over de Veluwe. Zon brak door, dak was droog gereden. Dus...
Gelukkig net op tijd terug, op de oprit vielen de druppels en hagel de auto in, bij het sluiten van het dak.

XB
Geregistreerd lid

Bericht door XB » di 24 mar, 2009 19:00

TCSE schreef:ik heb vandaag een mooie rit gemaakt, en mijn bijrijder heeft collega cabrios bijgehouden. In 2 uur tijd 46 open cabrios tegen gekomen waarvan 15 saabs 8)
patje007 schreef:dan woon je in een betere buurt , hier zijn de open wagens hoofdzakelijk bmw en peugeot ...
In Amsterdam barst het van de Saab cabrio's. Je komt er bijna in iedere straat wel eentje tegen :wink: Hier in de garage: 47 parkeerplaatsen, waarvan 4 Saabs. Daarvan weer 2 cabrio, mijn 9-3 en een 900 classic van een buurman. En dan staan er ook nog een Alfa Spider en een golf cabrio. Amsterdammers zijn gewoon cabrio minded.

Inmiddels een windscherm in de auto, nu gaat het dak dus helemaal open bij de eerste zonnestraal. Ik kon het vanmiddag ook niet laten....

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » di 24 mar, 2009 20:53

ik heb het vandaag maar eens niet gedaan. De regen in rotterdam wilde na mijn werk niet vallen maar het had gekund! Daarom toch maar dakje dicht...

Ik hoop dat het zondag met de meet wat lekkerder is!

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » ma 30 mar, 2009 11:03

ik heb nu al zin in het weekend, de eerste 20ers gaan op de borden 8)

klikje

Hans 900
Geregistreerd lid

Bericht door Hans 900 » ma 30 mar, 2009 18:27

Eind van de middag even de Saab uitgelaten, dak eraf, heerlijk. Dacht dat iedereen wel zijn dak naar beneden zou doen. Maar wat rijden er toch weer veel auto's dicht.

nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door nastydrive » ma 30 mar, 2009 18:36

volgens onze weervrouw aankomend weekend 20 graden

dus cabriorijders ga je gang

B.J.B.Jr.
Geregistreerd lid

Bericht door B.J.B.Jr. » ma 30 mar, 2009 19:01

ik reed ook lekker open! Heerlijk weer vandaag!

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » ma 30 mar, 2009 19:27

mijn collega's verklaarde me voor gek maar ik heb heerlijk open gereden vandaag hoor, en zoals het er nu naar uit ziet heel de week! maar ik was vandaag wel de enige cabrio in de buurt die open reed, verder had iedereen die ik zag keurig het dakje dicht, watjes! ;-)

patje007
Geregistreerd lid

Bericht door patje007 » do 02 apr, 2009 20:59

vandaag de 1ste perfecte cabriodag 8)

20 à 21 graden , wagen gepoetst , zonder windscherm , raampjes omlaag en een lekker muziekje op .

ZALIG , heb ik vandaag ff onnodige km's gemaakt zeg ... :wink:

carlsson
Geregistreerd lid

Bericht door carlsson » vr 03 apr, 2009 0:25

Inderdaad, na het werk direct het kapje omlaag en even om gereden op de terugweg. Helaas even over een veldweg gereden en nu zit hij weer aardig onder de modderspatten want er stonden nog wat waterplassen.
Ik ben kennelijk een ideale klant voor de AWD Cabrio, maar die vind ik nu nog iets te duur.

Hans 900
Geregistreerd lid

Bericht door Hans 900 » vr 03 apr, 2009 16:49

Al een paar keer open gereden, maar vandaag dan de de echte opening van het seizoen voor mij. In korte broek, T-shirt en zonnebril. Dak open en ramen neer. Ritje Ede, Hoenderloo, Beekbergen, Lieren, Apeldoorn, Hoog Soeren, Assel en via Hoenderloo weer terug naar Ede; aan te bevelen ritje. Ik heb Genoten!

NB. Blijkbaar is voor de dames in Jags en Porsche het cabrio seizoen nog niet begonnen. :?

Arnold SB
Geregistreerd lid

Bericht door Arnold SB » vr 03 apr, 2009 18:49

Hans,

we hadden elkaar kunnen tegenkomen vandaag. Vanochtend eerst vanuit Apeldoorn naar de Saabfluisteraar in Barneveld voor APK(glansrijk), nieuwe vloeistoffen, nieuwe klepdekselpakking en daarna het grote genieten. A1 terug naar Apeldoorn, binnendoor Epe, Vaassen, Beekbergen en weer terug naar Apeldoorn. Nou rijdt mijn oudste zoon een rondje.......

Arnols SB

Plaats reactie