Heartdrive 2011 ][ zondag 26 juni
-
bestway
- Donateur (2x)

Re: Heartdrive 2011 ][ zondag 26 juni
We maken er, hoe dan ook, een gezellige dag van .............

-
inactief
- Geregistreerd lid
Met nassen en snaaien achterafSabriolet schreef:Mooi weer zondag![]()
![]()
een mimimeet doen
-
Hansos
- Donateur (2x)

Jullie doen het om mij te pesten hé? Lekker hapjes, worstebroodjes en nog meer!
Maar wellicht dat ik toch kom; er bleken zoveel rijders teleurgesteld dat ik
niet kwam dat er nu misschien te veel afzegging door saabisten zijn. Ik hoor vandaag nog of ik misschien toch met de Caab kom voorrijden in Zuillichem.
Greetz, Hans
Maar wellicht dat ik toch kom; er bleken zoveel rijders teleurgesteld dat ik
Greetz, Hans
-
AeroR
- Geregistreerd lid
aub een seintje als er een minimeet komt
-
Hansos
- Donateur (2x)

Heartdrive 2011 ][ zondag 26 juni
Ik kreeg van Björn net te horen dat ik mee mag zondag! Ik ga de Caab poetsen en zie jullie zondag. Tot dan.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

oh ja poetsen
ff kijken of tilburg nog een wasstraat heeft
grt
Sabriolet
ff kijken of tilburg nog een wasstraat heeft
grt
Sabriolet
-
MennoB
- Geregistreerd lid
wij rijden zondag ook weer mee, rijden er nog mensen in een convooitje er naar toe? Misschien leuk om ergens af te spreken, wij komen uit Lage Zwaluwe.. via de A59-A27..
Tamara
Tamara
-
inactief
- Geregistreerd lid
Vanuit tilburg gaat er iig klein treintje 
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
Treintje van twee of willen er meer bij mij thuis verzamelen?
Vanaf half tien,
Vanaf half tien,
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Ik ben bang dat wij te laat gaan zijn om aan te pikken bij dat treintje van twee,sorry. Zie jullie in Zuilichem
groet
Sabriolet
groet
Sabriolet
-
bestway
- Donateur (2x)

Net nog even de Saab gewassen, nog even relaxt een kopje koffie
en dan 5 minuutjes rijden naar de startlokatie ............. tot straks...... 
-
Hansos
- Donateur (2x)

@Allen: Het was weer top; met dank voor de gezelligheid
@Björn: Fantastische tocht, prima geregeld. Volgens mij had je zelfs de hand gehad in het goede weer
@Frans : Je was al vertrokken voor ik je een hand kon geven; leuk ff met je gesproken te hebben
@G-Ice: Nummer 13 was toch de mooiste Auto; mail je mij ff de gegevens over die downpipe?
Nogmals hartstikke leuk vandaag en wellicht tot volgend jaar. Hans
@Björn: Fantastische tocht, prima geregeld. Volgens mij had je zelfs de hand gehad in het goede weer
@Frans : Je was al vertrokken voor ik je een hand kon geven; leuk ff met je gesproken te hebben
@G-Ice: Nummer 13 was toch de mooiste Auto; mail je mij ff de gegevens over die downpipe?
Nogmals hartstikke leuk vandaag en wellicht tot volgend jaar. Hans
-
inactief
- Geregistreerd lid
Oi oi, wat heb ik een enorme lol gehad vandag!
Ik had twee DJ's in de auto, mijn nieuwe boxjes zijn getest op "ontploft niet", sorry voor de herrie makkers
Mijn iPhone is iets vetter maar wel hufter proof. Bezemwagen ook bedankt voor de backup (nu niet meer vechten jongens) iPhone, jammer dat je zo'n oude trage had.
Javier stak aan alle kanten tussen en uit de auto, alls knopjes zijn getest op of ze hufterproof zijn, de parrot mki9200 verloor het van de dak en raam knopjes en de toeter. Gelukkig heb ik nog een reserve dingus.
Tussendoor, vooraf en naderhand hopelijk veel van mijn Saab vrienden kunnen spreken én lekker een biertje gedronken samen...
Het is dat ik nu gesloopt op de bank lig, maar anders zou ik zo "nog een keer, nog een keer" willen.
Bedankt allemaal dat jullie mijn leven zo leuk gemaakt hebben vandaag!
GrIJnS van oor tot oor!
Ik had twee DJ's in de auto, mijn nieuwe boxjes zijn getest op "ontploft niet", sorry voor de herrie makkers
Mijn iPhone is iets vetter maar wel hufter proof. Bezemwagen ook bedankt voor de backup (nu niet meer vechten jongens) iPhone, jammer dat je zo'n oude trage had.
Javier stak aan alle kanten tussen en uit de auto, alls knopjes zijn getest op of ze hufterproof zijn, de parrot mki9200 verloor het van de dak en raam knopjes en de toeter. Gelukkig heb ik nog een reserve dingus.
Tussendoor, vooraf en naderhand hopelijk veel van mijn Saab vrienden kunnen spreken én lekker een biertje gedronken samen...
Het is dat ik nu gesloopt op de bank lig, maar anders zou ik zo "nog een keer, nog een keer" willen.
Bedankt allemaal dat jullie mijn leven zo leuk gemaakt hebben vandaag!
GrIJnS van oor tot oor!