Cabrio heel de winter buiten.
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: Cabrio heel de winter buiten.
Neuhhh, we hebben hier alleen code rood als een kroot. Er ligt minimaal 1 cm. Morgen ligt hier de economie volledig op zijn kont. Moar mien Caabje broest gewoon deur hoor. Pom, pom pom.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ja het sneeuwt, kan toch gewoon 130 blijven rijden? Heb toch winterbanden!!!
-
Chilly-Pepper
- Donateur

130 lijkt me niet handig maar door rijden is geen probleem...
Rij inmiddels 7 jaar zomer en winter met de cabrio...dus Blue City... ie hebt geliek mien jong... (voor de westeling...we hebben geen teletext hier op de Site
)
Rij inmiddels 7 jaar zomer en winter met de cabrio...dus Blue City... ie hebt geliek mien jong... (voor de westeling...we hebben geen teletext hier op de Site
-
Jos134
- Geregistreerd lid
Keek vamiddag toch wel even zorgelijk naar het dak; daar lag zo'n 20 cm sneeuw op....
Toch maar even gaan rijden. De automaat in 'W' stand, stoelverwarming aan, heerlijk! Je merkt aan de Saab dat ie geniet van de winterse omstandigheden; daar is ie immers op gebouwd
Toch maar even gaan rijden. De automaat in 'W' stand, stoelverwarming aan, heerlijk! Je merkt aan de Saab dat ie geniet van de winterse omstandigheden; daar is ie immers op gebouwd
-
Vincent9-3
- Donateur

Beetje laat misschien,
Maar afgelopen week was het in heel Nederland flink afzien qua weersomstandigheden.
Nu mijn top eindelijk droog is na een week regen, heb ik snel de hoes erop gegooid. Ik heb hem vrij strak erop zodat deze niet begint te waaien en geluid begint te maken als het regent en stormt.
Mijn vraag: Schuurt zo'n regenhoes niet het stof 'weg' of maak ik me gewoon te druk om een klein detail?
Mijn top is verder wel helemaal goed en waterdicht
Maar afgelopen week was het in heel Nederland flink afzien qua weersomstandigheden.
Nu mijn top eindelijk droog is na een week regen, heb ik snel de hoes erop gegooid. Ik heb hem vrij strak erop zodat deze niet begint te waaien en geluid begint te maken als het regent en stormt.
Mijn vraag: Schuurt zo'n regenhoes niet het stof 'weg' of maak ik me gewoon te druk om een klein detail?
Mijn top is verder wel helemaal goed en waterdicht
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Wat is dan een kwalitatief goede hoes, die ademt en niet schuurt? Als je wil dat hij bij storm blijft zitten en niet gaat klapperen, dan moet hij ook nog eens goed vastzitten.
-
delano.888
- Geregistreerd lid
In ieder geval niet van autohoezenonline.nl, die was bij mij na 1 winter kapot en garantie geven ze niet (omdat ik hem verkeerd gebruikt zou hebben, wat onzin is).
-
Vincent9-3
- Donateur

Geen idee of de hoes ademend is. Denk het niet. Heeft vorige winter op onze C-klasse gezeten dus is ietsjes te groot.
Ik vind het nog vrij hard plastic eigenlijk
https://youtu.be/LqeiVuQ5sps
Ik vind het nog vrij hard plastic eigenlijk
https://youtu.be/LqeiVuQ5sps
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Onder zo'n hoes hoeft toch maar 1 zandkorreltje te liggen, en door het wapperen van de hoes heb je krassen?
-
Vincent9-3
- Donateur

Ja dat is waar. Denk dat ik m ook eraf ga halen, ben er totaal geen fan van
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

Er zijn zeker ademende hoezen met zachte voering aan de binnenkant en dan die vast te maken is aan de wielen.
Als je da wagen dan wast en de hoes nooit zomaar op de grond laat liggen kan er haast geen zand op de wagen zitten wat zou kunnen schuren.
Als je da wagen dan wast en de hoes nooit zomaar op de grond laat liggen kan er haast geen zand op de wagen zitten wat zou kunnen schuren.
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Iemand hier ervaring mee?
https://www.dscovers.nl/product/autohoe ... t-outdoor/
https://www.dscovers.nl/product/autohoe ... t-outdoor/
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Nee, niet met deze hoes. Wel eentje van autohoezenonline en zoals delano al aangeeft zijn dat geen super hoezen. Ik heb er eentje die alleen de softtop bedekt. De elastieken rekken vrij snel uit en waar die elastieken aan de hoes zitten kan het uitscheuren. Bij harde wind deed ik een spanband over de hoes heen (onder de auto door) zodat het niet ging klapperen of zelfs weg zou waaien.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Geen goedkope hoes, maar wel een hele fijne. Via autohoezenonline idd...(jaja....hij ligt er niet goed op [emoji6])