Telefoon antenne spriet.

Voor alle Saab cabrio rijders
oliviereilers
Geregistreerd lid

Re: Telefoon antenne spriet.

Bericht door oliviereilers » ma 08 jan, 2018 10:35

delano.888 schreef:Ik zou hem eigenlijk liever willen afdoppen oid, zal dat bestaan, een dop die daar perfect in past?
Jep, vanuit de kofferruimte bekleding aan de kant en voetje demonteren. Dan een passende bout vanuit kofferruimte en de antenne vastzetten.

delano.888
Geregistreerd lid

Bericht door delano.888 » ma 08 jan, 2018 10:51

oliviereilers schreef:
delano.888 schreef:Ik zou hem eigenlijk liever willen afdoppen oid, zal dat bestaan, een dop die daar perfect in past?
Jep, vanuit de kofferruimte bekleding aan de kant en voetje demonteren. Dan een passende bout vanuit kofferruimte en de antenne vastzetten.
Ik bedoelde het voetje afdoppen, of zelfs ook het voetje weglaten en het plaatwerk afdoppen, zodat ik geen antenne meer heb.

oliviereilers
Geregistreerd lid

Bericht door oliviereilers » ma 08 jan, 2018 11:40

delano.888 schreef: Ik bedoelde het voetje afdoppen, of zelfs ook het voetje weglaten en het plaatwerk afdoppen, zodat ik geen antenne meer heb.
Ah zo, ik heb ze niet eerder gezien

antoniew
Geregistreerd lid

Bericht door antoniew » ma 05 feb, 2018 17:53

delano.888
Geregistreerd lid

Bericht door delano.888 » di 06 feb, 2018 1:56

Ik heb diezelfde, maar hoe maak je die er goed op dan? Bij mij is hij kleiner dan de rubber behuizing waar hij in moet vallen.

antoniew
Geregistreerd lid

Bericht door antoniew » di 06 feb, 2018 9:28

delano.888 schreef:Ik heb diezelfde, maar hoe maak je die er goed op dan? Bij mij is hij kleiner dan de rubber behuizing waar hij in moet vallen.
De mijne had dezelfde diameter als het kunststof voetje. Hierdoor zakt ie er niet doorheen bij het aandraaien. Je zou er een extra schijfje bij tussen kunnen leggen en die zwart spuiten.

Plaats reactie