kap vervangen

Voor alle Saab cabrio rijders
Pimmie
Geregistreerd lid

Re: kap vervangen

Bericht door Pimmie » zo 15 aug, 2010 20:16

Niet mijn bedoeling om het topic over te nemen maar is het ook mogelijk alleen het achterste gedeelte, dus om het raam te verangen? (vanaf de laatste boog)

Aerofiel
Geregistreerd lid

Bericht door Aerofiel » ma 16 aug, 2010 14:15

Pimmie

Ja hoor, mijne laten doen bij "'Fancycars" NB, heel mooi gedaan,
de ruit zit ingenaaid in het ritsdeel onder je buitenkap,
makkelijk gezegd , moeten de "zijspoilersstrips ?? "onder je zijruiten eraf, metalen achterstrip losschroeven, nieten onderkant buitenkap en ritsdeel loshalen, draden achterruitverwarming loshalen !!!, raamdeel losritsen, nieuwe erin, rest in omgekeerde volgorde terug.
wel een klus om zelf te doen hoor, als je al een los raamdeel kan vinden

nou weet ik niet of we op het forum adressen mogen uitwisselen, sommige zien dit als reklame maken, nou ik merk het wel aan de reacties

deze kom ik namelijk net tegen : http://www.cabriohoods.nl/prijslist%202008%20web.htm" onclick="window.open(this.href);return false; vlgs mij niet te duur

en misschien heeft deze een nog leukere prijs :
Cabrioservice Memelink Fleerhof 1
7245 PT Larentelefoon: 06-51160945

succes

Frits

Pimmie
Geregistreerd lid

Bericht door Pimmie » di 17 aug, 2010 23:26

[]Frits,

Hartelijk dank voor de uitleg maar ik bedoelde eigenlijk het laatste stoffen gedeelte vanaf de achterste boog, het gedeelte waar het raam in zit.
Mijn raam is nog heel en waterdicht, er zit alleen een beschadiging in de kap waar hij heeft liggen schuren bij gesloten toestand. Of geopend, net hoe je het bekijkt... :)

Aerofiel
Geregistreerd lid

Bericht door Aerofiel » wo 18 aug, 2010 20:01

Ja, ik snap je nu beter, ......moet eerst eens bij mezelf kijken hoe dat zit, kom ik op terug
Misschien is er iemand op het forum die dit leest en hier een antwoord op heeft ??

gr Frits

Aerofiel
Geregistreerd lid

Bericht door Aerofiel » wo 18 aug, 2010 20:25

Hier dan met nieuwe buiten kap gesloten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groeten Frits

Pimmie
Geregistreerd lid

Bericht door Pimmie » wo 18 aug, 2010 20:54

Ziet er goed uit!

emporion
Geregistreerd lid

Bericht door emporion » di 24 aug, 2010 16:11

LS,

Kijk eens bij cabriohoods in Vianen. Ik heb bij Alain al vaker een kap laten vervangen. Goede service, Sonnenland kwaliteit, goede prijzen!

Succes,

Willem

Plaats reactie