Classic Cabrio 'S' gekocht!
-
maus
- Geregistreerd lid
-
ruuducati
- Geregistreerd lid
Toen ik een 'zwarte' ep had zag ik overal zwarte Caab's staan en rond-touren, nu lijkt het er dan weer op dat de Scarabee's aan de oppervlakte komen!maus schreef:Mooie auto, wordt het dan toch tijd voor een groene Classic cabrio minimeet?
Donderdag 1 april wordt ie ingeschreven en verzekerd.
Ga me informeren of ik aan de 'Haspengouwrit' -18 april- van Saabclub België kan deelnemen.
-
toinel
- Geregistreerd lid
-
ruuducati
- Geregistreerd lid
-
husson-mourmans
- Geregistreerd lid
Re: Classic Cabrio 'S' gekocht!
Hele mooie auto. Om het compleet te maken zou ik nog een notenhouten handschoenenkastje aanschaffen (zijn nog nieuw te koop). Veel plezier ermee!
-
ruuducati
- Geregistreerd lid
Had ik ook al aan gedacht! Enig idee van de prijs voor zo'n handschoenenkastje en waar te verkrijgen?husson-mourmans schreef:Hele mooie auto. Om het compleet te maken zou ik nog een notenhouten handschoenenkastje aanschaffen (zijn nog nieuw te koop). Veel plezier ermee!
Inderdaad... Intussen heb ik ook al meerdere modelletjes met (donker-)beige kap op dit forum gezien maar nog niet in het echt! Vind dit echt knap.900 SE C schreef:Prachtige auto, zeker icm de beige bekleding overweeg je hopelijk een (donker-)beige kap mocht er ooit een nieuwe op (moeten) komen.ruuducati schreef:Gewoon de zwarte kap, die heeft wel de nodige gebruikssporen, met name gebarsten biesjes aan de raampartijen.
't Is natuurlijk ook een kwestie van eigen smaak en de verkoopwaarde voor een zo groot mogelijk publiek interessant te houden moest het er vroeg of laat van komen deze wagen van de hand te doen.
-
Barboer
- Donateur (6x)

Ze heeft ook hele mooie heldere ogen...maus schreef:Beige kap rules![]()
-
maus
- Geregistreerd lid
Goed opgemerkt, ja ze heeft nieuwe brillenglazen.
-
husson-mourmans
- Geregistreerd lid
Soory voor late reactie, tijdje niet naar jouw bericht gekeken. Voor notenhouten kasje zie link http://www.900classic.nl/accessoires/accessoires.html" onclick="window.open(this.href);return false;, je moet er blijkbaar wel 85 EUR voor over hebben.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Zeer fraai!!!
Dit is een donkergroene toch? Was de beige kap alleen i.c.m. donkergroen metalic? Of zijn er ook met beige kap i.c.m.antraciet of zwart metalic.
Dit is een donkergroene toch? Was de beige kap alleen i.c.m. donkergroen metalic? Of zijn er ook met beige kap i.c.m.antraciet of zwart metalic.