Classic Cabrio 'S' gekocht!

Voor alle Saab cabrio rijders
maus
Geregistreerd lid

Bericht door maus » di 16 mar, 2010 19:09

Mooie auto, wordt het dan toch tijd voor een groene Classic cabrio minimeet?

ruuducati
Geregistreerd lid

Bericht door ruuducati » di 16 mar, 2010 21:18

maus schreef:Mooie auto, wordt het dan toch tijd voor een groene Classic cabrio minimeet?
Toen ik een 'zwarte' ep had zag ik overal zwarte Caab's staan en rond-touren, nu lijkt het er dan weer op dat de Scarabee's aan de oppervlakte komen!
Donderdag 1 april wordt ie ingeschreven en verzekerd.
Ga me informeren of ik aan de 'Haspengouwrit' -18 april- van Saabclub België kan deelnemen.

toinel
Geregistreerd lid

Bericht door toinel » di 16 mar, 2010 22:57

De mijne wordt de komende week ingeschreven.. Ik was vorige week op de keuring, maar hij werd afgekeurd op de schokdemper linksachter. Nog ff geduld en ik heb een mooi Belgisch kenteken :lol:

Misschien zien we ons dan nog op de rit van 18 april.

pingpong
Geregistreerd lid

mooi

Bericht door pingpong » wo 17 mar, 2010 1:52

wat een mooie auto, de mijne ziet geel van jalouzie, pingpong

ruuducati
Geregistreerd lid

Bericht door ruuducati » wo 17 mar, 2010 15:43

@ Toinel: Alvast veel rijplezier toegewenst en zodra ik weet aan welke modalitieiten ik moet voldoen voor de 'Haspengouwrit' kan ik bevestigen.

Voor de rest van de posters..., mercikes voor de leuke commentaar :lol:

husson-mourmans
Geregistreerd lid

Re: Classic Cabrio 'S' gekocht!

Bericht door husson-mourmans » ma 12 apr, 2010 22:29

Hele mooie auto. Om het compleet te maken zou ik nog een notenhouten handschoenenkastje aanschaffen (zijn nog nieuw te koop). Veel plezier ermee!

900 SE C
Geregistreerd lid

Re:

Bericht door 900 SE C » ma 12 apr, 2010 23:30

Prachtige auto, zeker icm de beige bekleding overweeg je hopelijk een (donker-)beige kap mocht er ooit een nieuwe op (moeten) komen.
ruuducati schreef:Gewoon de zwarte kap, die heeft wel de nodige gebruikssporen, met name gebarsten biesjes aan de raampartijen.

ruuducati
Geregistreerd lid

Bericht door ruuducati » di 13 apr, 2010 21:36

husson-mourmans schreef:Hele mooie auto. Om het compleet te maken zou ik nog een notenhouten handschoenenkastje aanschaffen (zijn nog nieuw te koop). Veel plezier ermee!
Had ik ook al aan gedacht! Enig idee van de prijs voor zo'n handschoenenkastje en waar te verkrijgen?

900 SE C schreef:Prachtige auto, zeker icm de beige bekleding overweeg je hopelijk een (donker-)beige kap mocht er ooit een nieuwe op (moeten) komen.
ruuducati schreef:Gewoon de zwarte kap, die heeft wel de nodige gebruikssporen, met name gebarsten biesjes aan de raampartijen.
Inderdaad... Intussen heb ik ook al meerdere modelletjes met (donker-)beige kap op dit forum gezien maar nog niet in het echt! Vind dit echt knap.
't Is natuurlijk ook een kwestie van eigen smaak en de verkoopwaarde voor een zo groot mogelijk publiek interessant te houden moest het er vroeg of laat van komen deze wagen van de hand te doen.

maus
Geregistreerd lid

Bericht door maus » di 13 apr, 2010 22:01

Beige kap rules :P

Afbeelding

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » di 13 apr, 2010 22:05

maus schreef:Beige kap rules :P

Afbeelding
Ze heeft ook hele mooie heldere ogen... :love:

maus
Geregistreerd lid

Bericht door maus » di 13 apr, 2010 22:36

Goed opgemerkt, ja ze heeft nieuwe brillenglazen.

husson-mourmans
Geregistreerd lid

Bericht door husson-mourmans » di 20 apr, 2010 4:20

Soory voor late reactie, tijdje niet naar jouw bericht gekeken. Voor notenhouten kasje zie link http://www.900classic.nl/accessoires/accessoires.html" onclick="window.open(this.href);return false;, je moet er blijkbaar wel 85 EUR voor over hebben.

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » wo 24 nov, 2010 20:40

Zeer fraai!!!
Dit is een donkergroene toch? Was de beige kap alleen i.c.m. donkergroen metalic? Of zijn er ook met beige kap i.c.m.antraciet of zwart metalic.

Plaats reactie