Aantal Monte Carlo's in Nederland

Voor alle Saab cabrio rijders
S@@B
Geregistreerd lid

Bericht door S@@B » wo 08 apr, 2009 0:37

Zover ik weet was de MC geen full ops zoals hierboven beweerd werd. Verschilde van land tot land.
Ja, je hebt wel gelijk maar nu maak je de topic wel heel semantisch, want wat is 'full options'? MC's hadden alle gebruikelijke opties. De enige verschillen die ik bij MC's ben tegengekomen is dat er soms geen 3x-extra SAAB meterset in zit (hoewel niet is uit te sluiten dat die een keer zijn achter gehouden) en ik ben er 2x een op internet tegengekomen met elektrisch verstelbare stoelen. En euh, nee, een automatische versnellingsbak is ook een optie en die ben ik nog nooit op een MC tegen gekomen.
Dat is relatief makkelijk. Een echte moet de korte spoiler hebben. Anders is het een 'gewone' cab
Watson? Lewis? :roll:

Idel
Geregistreerd lid

Bericht door Idel » wo 08 apr, 2009 16:35

Zou leuk zijn als een van de bezitters van deze exclusieve Saab een paar foto's zou kunnen opladen van een echte 900 MC cabrio, exterieur en mogelijk interieur. Gewoon voor de belevenis van de medeforummers

husson-mourmans
Geregistreerd lid

Bericht door husson-mourmans » wo 08 apr, 2009 23:05

Hoewel wel Monte carlo geel, geen echte...

Waar staat dat nummer eigenlijk?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 09 apr, 2009 7:41

boven het joystickje voor je rechter buitenspiegel, als ik me niet vergis

S@@B
Geregistreerd lid

Bericht door S@@B » do 09 apr, 2009 15:31

...en DaVinz vergist zich niet.

Ik heb geen foto's van mijn Monte Carlo. Foto's zijn overigens niet spanned, hoor. Tis gewoon een gele cabrio alleen ter gelegenhied van de 25.000ste heeft SAAB een Commemerative Edition van 300 gele MC's gemaakt. De naam is ontleend aan de bijzondere relatie van SAAB met de stad Monte Carlo. De vele saab successen in de Ralley van Monte Carlo en SAAB maakte vaak persfotos in de haven van Monte Carlo). Aldus onverifieerbare verhalen uit folders en boekjes. Kortom, slim en commercieel inspelen op emotie en dat fotografeert zo lastig.

Plaats reactie