Die 2e komt bij BNL vandaan en stond vorig jaar te koop bij ze (de matten zitten er zelfs nog in).
Ah gevonden! http://saab.cabriostad.nl/index.php?p=a ... etail=1112
Het is overduidelijk een smaak kwestie maar dat hij door specialisten gefacelift is klopt. Had het idee dat hij als demo model gebruikt werd en zag er kwalitatief prima uit. Als dit je kleur is kan je er volgens mij wel een unieke betrouwbare auto aan hebben.
Wie kent deze gele 9-3...
-
cderidder
- Geregistreerd lid
En als je hem in de originele staat terug wil brengen....zo was ie 
http://www.twanscare4cars.nl/hoe.htm
http://www.twanscare4cars.nl/hoe.htm
-
Arogat
- Geregistreerd lid
Dank voor jullie reacties. Het is overigens een andere gele 9-3 geworden, die te koop stond iin Kiel (duitsland). Die vriend van me is gisteren even op en neer gereden om het ding te bekijken - schijnt een mooie auto te zijn en bovendien een 2.3. Die komt dus binnenkort naar Nederland. Ben benieuwd of-ie zich binnenkort hier meldt!
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Denk dat ze daar in Boxtel weinig zaken doen met die prijzen...cderidder schreef:Die 2e komt bij BNL vandaan en stond vorig jaar te koop bij ze (de matten zitten er zelfs nog in).
Ah gevonden! http://saab.cabriostad.nl/index.php?p=a ... etail=1112
Het is overduidelijk een smaak kwestie maar dat hij door specialisten gefacelift is klopt. Had het idee dat hij als demo model gebruikt werd en zag er kwalitatief prima uit. Als dit je kleur is kan je er volgens mij wel een unieke betrouwbare auto aan hebben.
-
XB
- Geregistreerd lid
-
Nick
- Donateur (2x)

-
Arogat
- Geregistreerd lid