Wie kent deze gele 9-3...

Voor alle Saab cabrio rijders
cderidder
Geregistreerd lid

Bericht door cderidder » wo 14 jan, 2009 21:07

Die 2e komt bij BNL vandaan en stond vorig jaar te koop bij ze (de matten zitten er zelfs nog in).
Ah gevonden! http://saab.cabriostad.nl/index.php?p=a ... etail=1112
Het is overduidelijk een smaak kwestie maar dat hij door specialisten gefacelift is klopt. Had het idee dat hij als demo model gebruikt werd en zag er kwalitatief prima uit. Als dit je kleur is kan je er volgens mij wel een unieke betrouwbare auto aan hebben.

cderidder
Geregistreerd lid

Bericht door cderidder » wo 14 jan, 2009 21:13

En als je hem in de originele staat terug wil brengen....zo was ie ;-)

http://www.twanscare4cars.nl/hoe.htm

Gebruikersavatar
Arogat
Geregistreerd lid

Bericht door Arogat » do 15 jan, 2009 18:38

Dank voor jullie reacties. Het is overigens een andere gele 9-3 geworden, die te koop stond iin Kiel (duitsland). Die vriend van me is gisteren even op en neer gereden om het ding te bekijken - schijnt een mooie auto te zijn en bovendien een 2.3. Die komt dus binnenkort naar Nederland. Ben benieuwd of-ie zich binnenkort hier meldt!

Gebruikersavatar
Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » do 15 jan, 2009 21:35

cderidder schreef:Die 2e komt bij BNL vandaan en stond vorig jaar te koop bij ze (de matten zitten er zelfs nog in).
Ah gevonden! http://saab.cabriostad.nl/index.php?p=a ... etail=1112
Het is overduidelijk een smaak kwestie maar dat hij door specialisten gefacelift is klopt. Had het idee dat hij als demo model gebruikt werd en zag er kwalitatief prima uit. Als dit je kleur is kan je er volgens mij wel een unieke betrouwbare auto aan hebben.
Denk dat ze daar in Boxtel weinig zaken doen met die prijzen... :shock:

Gebruikersavatar
XB
Geregistreerd lid

Bericht door XB » za 17 jan, 2009 16:40

En inderdaad kan ik mij hier nu melden (account geactiveerd). Dank Arogat voor de introductie. Zodra de 'nieuwe' 9-3 in het land is, zal ik hem hier een plekje geven.

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » za 17 jan, 2009 16:57

XB schreef:En inderdaad kan ik mij hier nu melden (account geactiveerd). Dank Arogat voor de introductie. Zodra de 'nieuwe' 9-3 in het land is, zal ik hem hier een plekje geven.
ah weer een importcabrio in Amsterdam erbij, hulde

Gebruikersavatar
Arogat
Geregistreerd lid

Bericht door Arogat » zo 18 jan, 2009 13:07

XB schreef:En inderdaad kan ik mij hier nu melden (account geactiveerd). Dank Arogat voor de introductie. Zodra de 'nieuwe' 9-3 in het land is, zal ik hem hier een plekje geven.
Nou, ben benieuwd... Eerst maar eens importeren die handel! :wink:

Plaats reactie