Update: gevonden Saab 900 cabrio (ritje naar Italie!)
-
Raydio
- Geregistreerd lid
-
Chris 9-5
- Geregistreerd lid
-
Chris 9-5
- Geregistreerd lid
Gelijk even zitten kijken...
Die kilometerstanden zijn uiterst verdacht.... Elke keer rond een ton.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lcpqedgbvokr
Die kilometerstanden zijn uiterst verdacht.... Elke keer rond een ton.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lcpqedgbvokr
-
nielsvhal
- Geregistreerd lid
@chris9-5: ben het met je eens. Voor zover ik weet is het in Italië ook niet illegaal om de teller terug te draaien. Ik kom tegenwoordig wel vaker in Italië (vriendin is Italiaanse), en begin steeds meer te snappen van hoe zaken daar gaan..
Ik heb vorige week echter uitvoerig met de huidige eigenaar gesproken. Ontzettend aardige kerel. Hij is advocaat, heeft de auto 11 jaar in bezit gehad, is tweede eigenaar en heeft de auto (aantoonbaar) uitsluitend in de zomer bereden. We hebben de hele auto 'doorgenomen', waarbij hij bij de kleinste punten heeft stilgestaan. Feit blijft dat in Italië, nog eerder dan in Nederland, de ene hand de andere wast... hij heeft het onderhoud bij een client van hem laten uitgevoeren.. Over het algemeen doen Italianen dat nog liever dan hem naar een dealer brengen..
Ik heb er twee keer uitvoerig mee gereden en toen een bod gedaan, waarmee de eigenaar accoord is gegaan. Zoals gezegd, ik ben geen techneut, maar heb een goed gevoel bij de auto. En voor mij draait het daarom.
Voor zover...
Ik heb vorige week echter uitvoerig met de huidige eigenaar gesproken. Ontzettend aardige kerel. Hij is advocaat, heeft de auto 11 jaar in bezit gehad, is tweede eigenaar en heeft de auto (aantoonbaar) uitsluitend in de zomer bereden. We hebben de hele auto 'doorgenomen', waarbij hij bij de kleinste punten heeft stilgestaan. Feit blijft dat in Italië, nog eerder dan in Nederland, de ene hand de andere wast... hij heeft het onderhoud bij een client van hem laten uitgevoeren.. Over het algemeen doen Italianen dat nog liever dan hem naar een dealer brengen..
Ik heb er twee keer uitvoerig mee gereden en toen een bod gedaan, waarmee de eigenaar accoord is gegaan. Zoals gezegd, ik ben geen techneut, maar heb een goed gevoel bij de auto. En voor mij draait het daarom.
Voor zover...
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

-
nielsvhal
- Geregistreerd lid
-
Cabouter
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Hej Niels,nielsvhal schreef:
Mijn nieuwe aankoop: Saab 900 LPT classic cabrio uit 1993. Le Mans blauw, 118.000 orginele km's en (volgens mij) in prima staat. De 25ste ga ik hem met een vriend ophalen in Parma (Italië) en aan de tand voelen. Iemand nog leuke tips voor de route. Voor dit ritje ben ik nog op zoek naar een 'windrek'.. Ik heb er zin in!
ps: vanwege het goede nieuws het topic maar even een andere titel gegeven. En oh ja, iedereen hierboven bedankt voor jullie aanbiedingen om mee te gaan. Ik voel me welkom..
Staat de Cabrio inmiddels op Nederlands kenteken? Ik kom graag jouw aanwinst van dichterbij bekijken. Binnenkort een Tilburgse Caab meeting?
Groet,
Roger
-
rludeke
- Geregistreerd lid
-
rludeke
- Geregistreerd lid
-
nielsvhal
- Geregistreerd lid
dag allen,
Hier dan eindelijk weer eens een update.. waarom moest dat allemaal zo lang duren? nou, omdat ik genoten heb van een aantal lekkere vakanties en wat werken tussendoor..
Leuk om jullie reacties te lezen. De saab staat inmiddels gepoetst hier in de schuur. De rdw keuring heeft ie al gehad, alleen heb ik nog even gewacht met het op kenteken zetten. Ik heb hem namelijk meegenomen op vakantie door Frankrijk. Samen met mijn vriendin heerlijk gecruist langs de kust. Life is good..
Als alles goed is heeft hij aan het einde van deze week een gele plaat en zal ik eens een fotootje hier plaatsen. @tenfour: goed plan om dan eens een Tilburgs saab treffen te organiseren?
Hier dan eindelijk weer eens een update.. waarom moest dat allemaal zo lang duren? nou, omdat ik genoten heb van een aantal lekkere vakanties en wat werken tussendoor..
Leuk om jullie reacties te lezen. De saab staat inmiddels gepoetst hier in de schuur. De rdw keuring heeft ie al gehad, alleen heb ik nog even gewacht met het op kenteken zetten. Ik heb hem namelijk meegenomen op vakantie door Frankrijk. Samen met mijn vriendin heerlijk gecruist langs de kust. Life is good..
Als alles goed is heeft hij aan het einde van deze week een gele plaat en zal ik eens een fotootje hier plaatsen. @tenfour: goed plan om dan eens een Tilburgs saab treffen te organiseren?