verlaagd ...
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
Hoi mannen,
Ook ik heb zitten denken aan 17', nu zitten er nog gewone 15' onder.
Er komt echter nog een gasinstallatie in en ik wil hem wat (3 cm) laten verlagen.
Wellicht dat 16' een beter idee is; heeft er iemand suggesties voor mooie 16', eventueel met foto's?
Natuurlijk zijn 17' mooier, vooral double spoke, maar moet toch ook nog een beetje comfortabel kunnen rijden?
Fijn weekend, Eddy237
Ook ik heb zitten denken aan 17', nu zitten er nog gewone 15' onder.
Er komt echter nog een gasinstallatie in en ik wil hem wat (3 cm) laten verlagen.
Wellicht dat 16' een beter idee is; heeft er iemand suggesties voor mooie 16', eventueel met foto's?
Natuurlijk zijn 17' mooier, vooral double spoke, maar moet toch ook nog een beetje comfortabel kunnen rijden?
Fijn weekend, Eddy237
-
patje007
- Geregistreerd lid
Dat is dan natuurlijk de keuze die je maakt ...jwaterink schreef:Gefeliciteerd, je vermoord dan de laatste restanten comfort. Ik heb met 35mm verlaging en andere dempers eerst nog gereden op 15 inch. Nu zit er 16 inch onder met behoorlijk platte banden. Ben inmiddels gewend aan mijn kart, maar die platte banden en de verlaging maken het wel heftig gevoelig.
Weggedrag wordt echter wel fenomenaal goed.
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
Hoi Gi-ice,
Als jij dat zegt!
Vraagje; ik heb al eerder de vraag gesteld of iemand weet wat ik aan het gepiep van mijn linkervoorraam moet doen bij oneffenheden in de weg.
Weet jij wat dit is/ hoe dit is op te lossen?
Volgens mij zit het aan de onderkant van het raam, links heb ik het niet.
Groeten, Eddy237
Als jij dat zegt!
Vraagje; ik heb al eerder de vraag gesteld of iemand weet wat ik aan het gepiep van mijn linkervoorraam moet doen bij oneffenheden in de weg.
Weet jij wat dit is/ hoe dit is op te lossen?
Volgens mij zit het aan de onderkant van het raam, links heb ik het niet.
Groeten, Eddy237
-
inactief
- Geregistreerd lid
Het enige gepiep wat ik heb is bij een open kap rechtsachter onder de afdekking (denk ik). Ik kan er bij het rijden zelf niet naar luisteren, en toen het me echt begon te irriteren was de winter voorbij.
Verder piepte mijn dashboard (nephoute deel) bij hobbelige wegen linksonder (een jaar geleden toen ik 'm kocht), dit ik er gelukkig uit gesleten voordat ik het dashboard uit frustratie eruit ging trekken... en dat had geen paar maanden meer moeten duren!
Mijn ramen piepen niet, wanneer ze dit zouden doen zou ik de dealer / ... / ... de rubbers laten vervangen en deze een beetje in (laten) vetten.
Misschien zijn er anderen die wel een piepend raam hebben?
Gr GrIJnS
p.s. rammeltjes en piepjes zijn frustrerend! Een vriend van mij had in zijn eigen A6 zijn zoon + knikkerzak toegelaten. Je raad het al, knikker in de kofferbak en ergens in een gaatje geknikkerd. Zijn halve auto is uit elkaar geweest om die knikker te kelen. Dat was een héle dure knikker!
Verder piepte mijn dashboard (nephoute deel) bij hobbelige wegen linksonder (een jaar geleden toen ik 'm kocht), dit ik er gelukkig uit gesleten voordat ik het dashboard uit frustratie eruit ging trekken... en dat had geen paar maanden meer moeten duren!
Mijn ramen piepen niet, wanneer ze dit zouden doen zou ik de dealer / ... / ... de rubbers laten vervangen en deze een beetje in (laten) vetten.
Misschien zijn er anderen die wel een piepend raam hebben?
Gr GrIJnS
p.s. rammeltjes en piepjes zijn frustrerend! Een vriend van mij had in zijn eigen A6 zijn zoon + knikkerzak toegelaten. Je raad het al, knikker in de kofferbak en ergens in een gaatje geknikkerd. Zijn halve auto is uit elkaar geweest om die knikker te kelen. Dat was een héle dure knikker!
-
Eddy237
- Geregistreerd lid
-
Steef
- Geregistreerd lid
-
patje007
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
Erik
- Lid van verdienste
-
Steef
- Geregistreerd lid
Geen paniek! Lees wat ik typ:Je gaat BBS toch geen nep anti-Saab velg noemen !?
Ik zou er geen BBS velgen onder doen, (zinsdeel 2:)) ben echt blij dat mijn neppe anti-saab velgen er af zijn!
kortom
1. ik zou geen bbs velgen nemen
2. Ik ben blij dat mijn neppe anti-saab velgen er af zijn (dat waren ATP velgen)
Vrienden
-
Henk-Jan
- Donateur