9-3 2.0i Cabrio SE vanuit Duitsland voor 1.900,--

Voor alle Saab cabrio rijders
steirerman77
Donateur
Donateur

Re: 9-3 2.0i Cabrio SE vanuit Duitsland voor 1.900,--

Bericht door steirerman77 » vr 10 sep, 2010 10:53

Welkom op het SF :bluethumb: Maar zal het Victor Muller ook leuk vinden, iemand met zijn naam en foto actief op het forum :roll:

Maar goed, de advertentie lijkt mij toch wel een normale, de prijs is in Duitsland erg laag. Helemaal voor auto´s met gebreken, dus zal me er niet te druk om maken of deze advertentie echt is of niet. De kentekenplaten eraf is normaal in Duitsland, net als hier in Oostenrijk. Dan is de wagen afgemeld en dus niet toegelaten voor weggebruik. Zal het gokje gewoon wagen, een flinke buil kun je er niet aan vallen.

Succes,

Raymond

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 10 sep, 2010 11:18

Wat is er met je Saab gebeurd Raymond? Doet zeer aan de ogen :-)

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » vr 10 sep, 2010 11:29

Kan met de BPM en kentekenkosten erbij toch een buil worden van bijna 3000,- , vind ik een flinke.
Je moet wat het prijsniveau betreft toch wel wat onderscheid maken tussen de diverse delen van Duitsland. Je ziet dat met name in Zuid Duitsland de prijzen een stuk lager liggen dan hier vlak langs de grens. Je moet toch wel 150-200km het land in rijden om voordeel te halen ten op zichte van de prijzen hier. Het grootste plus zit hem in het feit dat de wat ruimere wagens in Duitsland vaak minder gelopen hebben. Hier zijn die bijna altijd zakelijk gebruikt, terwijl het daar ook voor echt prive gebruik beter te doen is om zo'n auto te rijden.

steirerman77
Donateur
Donateur

Bericht door steirerman77 » vr 10 sep, 2010 11:32

@ Arbilen

Hahaha...ik heb hem goud laten spuiten :wink: Nee, is een introductiemodelletje van de SAAB 900NG in 1994...na heel lang lopen zeuren van mijn baas kunnen overnemen. Is van messing gemaakt, zeer zwaar en best wel zeldzaam omdat alleen SAABhandelaren dit model hebben gekregen.

Victor Muller
Geregistreerd lid

Bericht door Victor Muller » vr 10 sep, 2010 14:31

.. hi guys. Zat te wachten op de eerste reacties over m'n avatar en naam. Na ja, als big Victor er een probleem mee heeft hoor ik het wel Steirerman. Wat doet trouwens een Oostenrijkse "Mostschaedl" :) in een Nederlands Saab forum?? hebben ze dat daar niet?...

Heb trouwens die verkoper gesproken. Deze Convertible heeft toch wat meer liefde en aandacht nodig dan allen het kapje oplappen.. Dus all in all is dit toch meer een Auto voor een handelaar die er zelf wat werk in kan stoppen en dan voor 5-6 in NL op de markt zetten. Heb er inmiddels toch een paar zeer mooie exemplaren over de grens gezien waar ik mezelf toch eerder in rond zie rijden. En gezien het feit dat sleutelen aan wagens niet bepaalt mijn sterkste punt is, zul ik toch maar beter naar een exemplaar met de omschrijving "scheckheftgepflegt" kijken. Voor 5K heb je bij de oosterburen dan wel een caab tip-top onder de 160K km. zoals......

Afbeelding

deze om maar wat te noemen :D ... Maar ja voorlopig wil de verkoop van mijn huidige pak niet vorderen. Ze staan niet echt in de rij om mijn oude Jaguar XJ6 van me te kopen... ;-(+

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 10 sep, 2010 14:41

das toch ook een meer dan gave auto, zo'n Jag! Als ie belastingvrij en op LPG is kun je daar toch wel makkelijk vanaf komen?

Victor Muller
Geregistreerd lid

Bericht door Victor Muller » vr 10 sep, 2010 14:50

hi Arbilen, jazeker een heel mooi Auto zelfs.

Afbeelding

Het is wel een 92. Dus die Belastingaanslag komt toch eens in de 3 maanden binnen waaien...

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » vr 10 sep, 2010 15:43

Hier kan het dakje toch ook al van open? :P

Succes met zoeken maar vooral succes met verkopen

steirerman77
Donateur
Donateur

Bericht door steirerman77 » vr 10 sep, 2010 15:54

[quote="Victor Muller"].. hi guys. Zat te wachten op de eerste reacties over m'n avatar en naam. Na ja, als big Victor er een probleem mee heeft hoor ik het wel Steirerman. Wat doet trouwens een Oostenrijkse "Mostschaedl" :) in een Nederlands Saab forum?? hebben ze dat daar niet?...quote]

Oh jawel hoor ( http://www.swedcarforum.at" onclick="window.open(this.href);return false; ) , maar als EU inwoner ben je eigenlijk overal thuis en het SAABwereldje is sowieso internationaal :wink: Er zijn trouwens wel meer mensen op het SF die niet meer in NL wonen...Klein landje, huisje aan huisje, tuintje aan tuintje...persoonlijk niet zo mijn ding. Maar ben nog wel graag op dit actieve forum aanwezig :D

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » vr 10 sep, 2010 16:59

Oostenrijk is een land waar veel Nederlanders graag wonen. Zou er zo naartoe willen verhuizen, ergens in de buurt van de Weissensee of zo :-)

AeroMan
Geregistreerd lid

Bericht door AeroMan » vr 17 sep, 2010 17:57

Ik heb dit jaar nog een 9-3 Cabrio (2.0i S '99 106k km) uit België naar Nederland gehaald en was voor +- 800 Euro toch wel klaar met BPM/APK/papieren en platen..

De BPM Calculator op de AutoWeek site komt redelijk in de buurt!

Victor Muller
Geregistreerd lid

Bericht door Victor Muller » vr 17 sep, 2010 19:09

hi aeromaan. Uiteraard, maar de BPM was ook het probleem/vraagteken niet bij deze advertentie. Dat was de kap en vooral een wat twijfelachtige onderhuids historie. Maar goed deze 9-3 is inmiddels verkocht en iemand zit nu ermee of lekker goedkoop te :O: of ergens in een werkplaats te ;-|+ ...

Plaats reactie