Lederen hoes versnellingspook

Voor alle Saab cabrio rijders
Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 06 jun, 2009 22:53

Wouter schreef:Die van Gas is een vervanging van de flexibele plastic mof, waarbij het smalle vijf centimeter lange hard plastic deel blijft zitten
Dat is zeer waarschijnlijk een 9000 pookhoes. Had ik ook in m'n 99 eerst, past idd precies,en vervangt de rubber mof. Een originele 900 pookhoes heeft de "plastic kop" aan de hoes vastzitten (hoort als geheel bij elkaar) en vervangt de hele "unit".
edwardk schreef:Zijn identiek aan die van/voor b.v. de 900 NG, 9000 en de 9-3/9-5.
Zeer zeker niet! Het past wel, maar is absoluut niet het zelfde. Net als dat 15" aero en 16" aero beide onder de 900 passen maar natuurlijk ook niet hetzelfde zijn.
hansai schreef:Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen maar ik heb een perfecte copie gemaakt van de originele pookhoes in rood leer!!!
Ik ben zeer benieuwd. Modje Arjen "De-900C_GAS" kan erg goed uitleggen hoe je foto's plaatst. Je doet dit soort dingen beroepsmatig denk ik? Ik denk dat dit best wel eens goeie bussiness kon zijn op het Saabforum, leren pookhoezen op maat gemaakt naar uw wensen 8)

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 06 jun, 2009 23:39

iig zie je geen verschil tussen de diverse hoezen qua maat en uitvoering.

heb nu een v/d 9000 in de 9-5,
uit die tijd zijn ze qualitatief mooier :wink:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 07 jun, 2009 0:00

Nooit een leren in de red arrow gehad zeker. Die van een 900 is echt anders dan van de 9000.

hansai
Geregistreerd lid

leren pookhoes

Bericht door hansai » zo 07 jun, 2009 18:58

Sapphire schreef:Nooit een leren in de red arrow gehad zeker. Die van een 900 is echt anders dan van de 9000.
Als iemand een foto wenst kan dat, vraag maar via w.h.lieben@planet.nl
Das net zo snel.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 07 jun, 2009 21:20

Ben benieuwd naar dat stukje werk.

Plaats reactie