Dat is zeer waarschijnlijk een 9000 pookhoes. Had ik ook in m'n 99 eerst, past idd precies,en vervangt de rubber mof. Een originele 900 pookhoes heeft de "plastic kop" aan de hoes vastzitten (hoort als geheel bij elkaar) en vervangt de hele "unit".Wouter schreef:Die van Gas is een vervanging van de flexibele plastic mof, waarbij het smalle vijf centimeter lange hard plastic deel blijft zitten
Zeer zeker niet! Het past wel, maar is absoluut niet het zelfde. Net als dat 15" aero en 16" aero beide onder de 900 passen maar natuurlijk ook niet hetzelfde zijn.edwardk schreef:Zijn identiek aan die van/voor b.v. de 900 NG, 9000 en de 9-3/9-5.
Ik ben zeer benieuwd. Modje Arjen "De-900C_GAS" kan erg goed uitleggen hoe je foto's plaatst. Je doet dit soort dingen beroepsmatig denk ik? Ik denk dat dit best wel eens goeie bussiness kon zijn op het Saabforum, leren pookhoezen op maat gemaakt naar uw wensenhansai schreef:Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen maar ik heb een perfecte copie gemaakt van de originele pookhoes in rood leer!!!