Zijn er hier mensen die dit weleens gedaan hebben? Zijn er mensen die me dit kunnen aan- of afraden? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben naarstig op zoek naar een mooie Saab Cabrio en een donkere buitenkant met lichte stoelen lijkt me een geweldige combinatie. Ook denk ik dat de lichtere kleur van de stoelen makkelijker is in de zon. Ik zal er namelijk heel veel mee in Zuid Spanje zitten.
Wie kan hier wat over zeggen?
Stoelen vervangen van een Saab Cabrio
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Re: Stoelen vervangen van een Saab Cabrio
Over de stoelen of over Zuid-Spanje? 
-
tiny
- Geregistreerd lid
LOL Over ervaringen in Zuid Spanje kan ik zelf al veel vertellen, dus dat hoeft niet. Dat is hier de plaats ook niet. Dan wordt ik misschien wel meteen van het forum gekickt
Maar wel over stoelen vervangen dus...
Maar wel over stoelen vervangen dus...
-
B235R
- Lid van verdienste
om welke type cabrio zou het gaan?
-
tiny
- Geregistreerd lid
Ik ben nog op zoek. Ik probeer alleen wat meer van de mogelijkheden te weten te komen...
<edit>
Ik bedenk me nu dat je wellicht alleen maar wil weten dat het om een 9-3 model zou gaan? Waarschijnlijk wel eentje van een aantal jaren oud. Maximaal vijf of zo...
</edit>
<edit>
Ik bedenk me nu dat je wellicht alleen maar wil weten dat het om een 9-3 model zou gaan? Waarschijnlijk wel eentje van een aantal jaren oud. Maximaal vijf of zo...
</edit>
-
tiny
- Geregistreerd lid
Inmiddels heb ik een prachtige cabrio gevonden (link) en hoef ik geen stoelen meer te vervangen. De leren bekleding die erin zit is idd toch practischer dan van stof. Ik had nooit gedacht dat kuipstoelen zo een verschil uit zouden kunnen maken. Maar ze zitten geweldig en ik wil niet meer anders.