trehaak cabrio 93/2002

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
syb Rozendal
Geregistreerd lid

trehaak cabrio 93/2002

Bericht door syb Rozendal » zo 07 sep, 2008 8:32

voor onze 93 cabrio 2002 zoek ik een trekhaak, is er voor de cabrio een speciale trekhaak nodig of kan er ook 1 onder van een "normale"93.
Wie weet dit en wie heeft er misschien 1 liggen.

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » zo 07 sep, 2008 9:43

hey
indien je cabrio niet voorzien is van een aero of viggen kitt is die van de gewone 9.3 bruikbaar
er zijn er bij waardat er een uitsparing in de bumper dient gemaakt te worden tot tegen stelling van andere
maar ik weet niet welke daar toe behoren
ik denk dat je bij de viggen bumpers altijd moet uitsnijden ; ik ,om die reden nu zonder welstandshaak :)
mvg werner

laolavector
Geregistreerd lid

Bericht door laolavector » vr 12 sep, 2008 16:08

De trekhaak voor zowel 900NG als 93 tot 2002 passen op alle carroserie vormen. Heb er zelf een afneembare van het belgische merk GDW besteld via trekhaakshop.nl montage redeljk eenvoudig. Deze ga ik nu overzetten op een 93 cabrio van 2000 ik verwacht wel dat er in de onderste rand van de bumper iets weg gesneden moet worden.

laolavector
Geregistreerd lid

Bericht door laolavector » zo 14 sep, 2008 19:54

laolavector schreef:De trekhaak voor zowel 900NG als 93 tot 2002 passen op alle carroserie vormen. Heb er zelf een afneembare van het belgische merk GDW besteld via trekhaakshop.nl montage redeljk eenvoudig. Deze ga ik nu overzetten op een 93 cabrio van 2000 ik verwacht wel dat er in de onderste rand van de bumper iets weg gesneden moet worden.
Heb hem eronder geplaatst moest wel in de onderste spoiler rand een gat maken met de diameter van de trekstang. Verder is de haak helemaal weg en zie je niets behalve een halfrond gat van ongeveer 5 cm.

900
Geregistreerd lid

Bericht door 900 » wo 12 nov, 2008 3:55

werli schreef:hey
indien je cabrio niet voorzien is van een aero of viggen kitt is die van de gewone 9.3 bruikbaar
er zijn er bij waardat er een uitsparing in de bumper dient gemaakt te worden tot tegen stelling van andere
ik denk dat je bij de viggen bumpers altijd moet uitsnijden ; ik ,om die reden nu zonder welstandshaak :)
mvg werner
Als er bij de aero bumper uitgesneden is en je wilt de trekhaak alsnog verwijderen, moet je dan een hele nieuwe bumper erin zetten of kan je alleen dat "niet-mee-gespoten deel" los vervangen?

Ik hoor het graag...

900
Geregistreerd lid

Bericht door 900 » wo 12 nov, 2008 5:03

mvg werner
Als er bij de aero bumper uitgesneden is en je wilt de trekhaak alsnog verwijderen, moet je dan een hele nieuwe bumper erin zetten of kan je alleen dat "niet-mee-gespoten deel" los vervangen?

Ik hoor het graag...

900
Geregistreerd lid

Bericht door 900 » wo 12 nov, 2008 5:04

mvg werner

Ik hoor het graag...

900
Geregistreerd lid

Bericht door 900 » wo 12 nov, 2008 5:05

Ik hoor het graag...

Ton77
Geregistreerd lid

Re: trehaak cabrio 93/2002

Bericht door Ton77 » wo 12 nov, 2008 9:29

syb Rozendal schreef:voor onze 93 cabrio 2002 zoek ik een trekhaak, is er voor de cabrio een speciale trekhaak nodig of kan er ook 1 onder van een "normale"93.
Wie weet dit en wie heeft er misschien 1 liggen.
ik heb nog een afneembare trekhaak liggen voor een 9-3 van jou model
stuur maar een pb als je interesse hebt

laolavector
Geregistreerd lid

Bericht door laolavector » wo 12 nov, 2008 18:27

Als iemend een plaatje wil zien van de uitsnede in de bumper met de afneembare GDW haak dan kan ik deze even mailen. Mijn Aero bumper is nog van het oude type (tot 2000) en is gelijk aan de standaard bumper van de 2002 modellen. De rand is in theorie wel te vevangen maar is denk ik een hoop gepruts.

Plaats reactie